یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد دلاور مردان شهدای پلاسکو و جان‌باختن ۳۲ تن از سرنشینان در حادثه دلخراش کشتی سانچی برگزار شد.
به گزارش یافته، مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد دلاورمردان شهدای پلاسکو و حادثه دلخراش کشتی سانچی و جان‌باختن ۳۲ تن از سرنشینان این کشتی، پنج‌شنبه، ۲۸ دی‌ماه، در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، برگزار شد.
در بخشی از این مراسم دعای پرفیض زیارت عاشورا قرائت شد.
این مراسم با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرعامل و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و تنی چند از مدیران و کارکنان ادارات استان صبح امروز در بیت نماینده معزز ولی‌فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار گردید.
در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان سخنرانی کرد.
شایان ذکر است صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ در چهارراه استانبول واقع در مرکز تهران، در پی وقوع آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو، این ساختمان بطور کامل فرو ریخت. در این حادثه 22 نفر از آتش‌نشانان و شهروندان کشته شدند.
روز شنبه (١٦ دی‌ماه 96) نیز یک فروند نفت‌کش ایرانی با یک فروند کشتی فله‌بر چینی برخورد کرد که باعث حریق نفت‌کش شد؛ این کشتی صبح 24 دی‌ماه به‌طور کامل غرق شد و تمام سرنشینان آن کشته شدند. در میان خدمه کشتی سانچی، سه لرستانی نیز حضور داشتند که دو نفر از آن‌ها اهل شهرستان بروجرد و حسن رومیانی، مهندس چهارم نیز اهل شهرستان رومشگان بوده است. «عبدالکریم بشارتی پور» سرآشپز این نفت‌کش با ۳۳ سال سابقه کار و «محمد پیریایی» ۲۶ ساله مهندس نفت که برای کارورزی در این نفت‌کش مشغول به فعالیت بوده است و هر دوی این افراد اهل شهرستان بروجرد بودند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ساختمان پلاسکو و خدمه کشتی سانچی
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ساختمان پلاسکو و خدمه کشتی سانچی

دیدگاه‌ها  

#1 کوکلا 1396-10-28 15:36
مصاحبه اغلب خانواده های حادثه کشتی سانچی با رسانه پخش شد بجز خانواده های لرستانی مثلا صدا و سیما یک گزارش ده دقیقه ای در با یکی از قربانیان از تبریز پخش کرد و کلی مطلب راجب از جان گذشتگی آذری زبان ها در راه وطن پخش کرد ولی متاسفانه طبق معمول کسی نفهمید سه تن از این شهدای عزیز اهل لرستان بوده اند و دو تن دیگر از لرهای ممسنی بوده اند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا