یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس‌کل دادگستری استان لرستان تأکید کرد: برخی از آمار استان لرستان نگران‌کننده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، جعفر بدری ظهر امروز در همایش "صبر" که با حضور مسئولان استانی در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص آمار طلاق و دعواهای خانوادگی نگران هستیم چراکه طی سال 95 تعداد 9 هزار پرونده طلاق و دعواهای خانوادگی به دادگاه‌های لرستان واردشده است.
وی تصریح کرد: از مدیران، مسئولان، روحانیت، رسانه‌ها و... تقاضا داریم که به ما کمک کنند و بتوانیم فرهنگ اسلامی و صلح و سازش را ترویج دهند.
رئیس شورای قضایی لرستان با بیان اینکه در سال 95 تعداد 19 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف لرستان منجر به صلح و سازش شده است، افزود: در سال 96 هم این آمار تا به امروز تعداد 11 هزار پرونده است.
بدری گفت: متأسفانه تجملات و توقعات برخی از جوانان و حتی پدر مادرهایشان بالا رفته است که منجر به دعواهای خانوادگی و طلاق می‌شود.
وی با بیان اینکه ما احساس می‌کنیم اگر موضوع صلح و سازش را در جامعه ترویج ندهیم، افزود: مجبور هستیم که با مجازات و ... آن را درمان کنیم.
رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه دولت هزینه‌های زیادی برای موضوع صلح و سازش هزینه می‌کند، افزود: ما بایستی موضوع پرخاشگری و تحمل پایین را مهار کنیم.
بدری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در بحث نزاع نسبت به میانگین کشوری رتبه پایین‌تری داریم، افزود: اما متأسفانه در بخش‌های دیگری لرستان دارای جایگاه مناسبی نیست.

 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا