یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده خرم‌آباد در مجلس با اشاره به این که اعتراض حق مردم است، گفت: بعد از گذشت 4 دهه شاهد بودیم که نسل نو مطالبات خود را بیان کرد، البته حساب اغتشاشگران از معترضان جداست.
اعتراض حق مردم است، اما حساب اغتشاشگران از معترضان جداستبه گزارش یافته، محمد بیرانوندی در نشست علنی امروز چهارشنبه، 27 دی پارلمان گفت: درباره حوادث اخیر به حاکمان، دولتمردان و مسئولان تذکر می‌دهم که آیا می‌دانید 5 شهر معترض در استان لرستان وجود داشت؟ این در حالی است که نسل‌های پیشین مردم در سال 57 با خون خود نوشتند «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و در دفاع مقدس نیز در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
وی خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 4 دهه شاهد این موضوع بودیم که نسل نو مطالبات خود را بیان کردند. اعتراض حق مردم است، البته حساب اغتشاشگران جدای از معترضین است، اما زلزله بی‌اعتمادی مخرب‌ترین زلزله است و پاسخ اعتراضات سرکوب و تهدید نیست.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آشنا کردن دانشجویان با زندان مناسب نیست و به جای تشکیل کمیته‌های امنیتی، باید کمیته‌های اقتصادی و کارآفرینی تشکیل شود و با زبان مشترک به مطالبات تمامی نسل‌ها توجه شود.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستانی 1396-10-27 13:00
احسنت. مسئولین به دغدغه های معیشتی مردم توجه کنند.
نقل قول کردن
#2 حسن 1396-10-27 13:02
اقای بیرانوندی نگذارید یارانه ها اصلا قطع شود
نقل قول کردن
#3 عرشیا 1396-10-27 15:05
جناب بیرانوندی وجناب ملکشاهی ضمن تشکر از زحمات شما پیشنهاد میشود فارغ از دسته بندی ونگاه سیاسی با توجه به تعیین بودجه انقباظی برای استانها ونیز با عنایت به مشکلات اقتصادی ومعیشت استان، از استانداری واستاندار محترم بعنوان عالیترین مرجع ونماینده عالی دولت بخواهید نحوه هزینه کرد اعتبارات استانی وملی اختصاص یافته را بطور شفاف ودر فواصل سه ماهه وعملکرد دستگاهها رابا تعیین سخنگوی ویژه دراستانداری اطلاع رسانی کنند.این مهم علاوه بر شفاف سازی گامی بلند در توسعه واقعی ،جلوگیری از هدر رفت وخدای ناکرده حیف ومیل اعتبارات خواهد بود.
نقل قول کردن
#4 سپهر وند 1396-10-27 22:04
جناب بیرانوند بیشتر مواقع فقط از کمبودها و مشکلات معلمان صحبت میکند
نقل قول کردن
#5 ن.ل 1396-10-27 23:04
صید مخان شما وعده ی بندر خشک دادی دوره ی چهار ساله ی نمایندگی جنابتان رو به پایان است و از بندر خبری نیست که نیست...
نقل قول کردن
#6 ن.ل 1396-10-28 11:45
امان از محافظه کاری یافته
--------------
یافته:
شما با نام(ن.ل) کامنت میزارید، بعد ما محافطه کاریم؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا