یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان راه حل مشکلات جامعه در گرو اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: امروز دشمنان انقلاب به دنبال فرصت طلبی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.
مدیران دستگاه‌ها باید آمادگی حل مشکلات مردم را داشته باشندبه گزارش تسنیم، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: زندگی انسان دارای دو بعد مادی و معنوی است و این در حالی است که زندگی معنوی پایه و اساس حیات انسان است.
وی افزود: حیات معنوی انسان در گرو ایمان به خدا و خدمت به مردم است و زندگی کردن بدون آن کار سختی است، چراکه پایه و اساس حیات معنوی ایمان به خدا و عمل صالح و همچنین خدمت به خلق خدا است.
نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: براساس احادیث و روایت‌ها، ایمان انسان در صورتی کامل می‌شود که انسان دین خود را بشناسد و مدیریت صحیح اقتصادی را در دستور کار قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه سو مدیریت و بی‌تدبیری عامل فقر، بدبختی و ویران کننده سرمایه‌ها است، بیانکرد: در این راستا باید چاره‌ای اندیشیده شود و این مشکل برطرف شود.
 آیت الله میرعمادی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع پدافند غیرعامل گفت: جامعه باید از آسیب‌ها و خطرات بیمه شود و این در حالی است که امروز دشمنان انقلاب به دنبال فرصت طلبی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.
وی با یادآوری اغتشاشات اخیر تصریح کرد: زمینه این حادثه کاملا مشخص است و این مسائل به دنبال استفاده از مشکلات گرانی و بیکاری جوانان است بنابراین باید از روزمرگی بیرون بیاییم و با برنامه‌ریزی، برنامه نفوذ دشمن را خنثی کنیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: مردم لرستان روز 13 دی حماسه‌ای را خلق کردند که بی‌نظیر بود و با آمدن به صحنه مانند همیشه فتنه جدیو غرب و عرب را کور و خنثی کردند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها باید آمادگی حل مشکلات مردم را داشته باشند، اظهارداشت: نجات جامعه امروز ما در گرو اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و دستگاه‌ها باید به صورت جدی وارد عمل شوند.
آیت الله میرعمادی افزود: وقتی مدیری به نامه ما به عنوان امام جمعه توجه نمی‌کند، بیشک به نامه مردم نیز توجه ندارد، پس گلایه از این مدیران حق است و باید آن‌ها از انقباض و رکود خارج شوند تا گره از کار مردم باز شود.
وی راه مقابله با دشمنان را وحدت و انسجام، حفظ روحیه انقلابی، اتحاد و یکپارچگی برشمرد و عنوان کرد: بین مردم و مسئولان باید اتحاد وجود داشته باشد و مسئولان نباید خود را از مردم جدا بدانند.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر عاشق خرم آباد 1396-10-18 15:13
مشکلات مردم لرستان تنها با توسعه پایدار صنعت اشتغال زا و ثروت ساز گردشگری برطرف می شود.مسئولان محترم لرستان به جای سر دادن شعار تبدیل به مقصد گردشگری،شرایط لازم را برای تحقق این هدف فراهم نمایند.از جمله ثبت جهانی قلعه تاریخی فلک الافلاک و تکمیل هتل های نیمه کاره در شهر خرم آباد...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا