یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد گفت: تدوین آئین‌نامه اجرایی تبلیغاتی شهری در دستور کار قرارگرفته و با تصویب این آیین‌نامه تبلیغات  در سطح شهر ساماندهی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، شاهین احمدی افزود: فقدان این آیین‌نامه باعث شده است که تبلیغات شهری در مرکز استان به چیزی شبیه معضل تبدیل‌شده به‌نحوی‌که زیبایی بصری و از همه مهم‌تر اعتماد و بسیاری از موارد را دستخوش انحطاط قرار داده است.
وی تمرکز و تلنبار امکانات تبلیغاتی در چند نقطه‌ی خاص شهر را یکی از ایرادات اساسی تبلیغات شهری دانست و خاطرنشان کرد: در صنعت تبلیغات انحصار و طراحی محتوا دوپایه‌ی مهم هستند ولی وفور سازه‌های تبلیغاتی، آن‌هم با محتوای نه‌چندان چشمگیر،  این صنعت را زمین‌گیر کرده است و در این خصوص هم کارگزاران تبلیغات مقصر هستند هم متولیان امر.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه تعداد سازه‌های تبلیغاتی خرم‌آباد متناسب با ظرفیت شهر نیست، تصریح کرد: تا تدوین آیین‌نامه ساماندهی تبلیغات، بیلبورد جدیدی در شهر نصب نخواهد شد و درخواست‌های متقاضیان ترتیب اثر داده نخواهد شد‌.
احمدی خاطر نشان کرد: صدور مجوز بیشتر از ظرفیت، عدم رعایت فاصله صنفی، محتوا و طراحی ضعیف، رقابت ناصحیح کارگزاران و نگاه صرفاً درآمدی به این موضوع موجب گردیده که تبلیغات شهری در زمره معضلاتی قرار بگیرد که مرتفع کردن آن آسان نیست.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-10-13 20:04
اقای احمدی دو شغله بودن خلاف قانونه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا