یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان مرکز لرستان گفت: دستگاه قضایی باکسانی که در جامعه ایجاد ناآرامی می‌کنند، برخورد قانونی لازم را خواهد کرد.
دادستان مرکز لرستان: تخریب اموال عمومی جرم است و آشوبگران باید پاسخگو باشندبه گزارش یافته، سعید رازانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه تجمع نیاز به اخذ مجوز از مراجع قانونی دارد و این‌طور نیست که هرکسی بدون مجوز قانونی در سطح جامعه ایجاد تجمع کند، اظهار داشت: چنانچه کسانی برخلاف قانون ایجاد ناآرامی کنند و نظم عمومی را مختل کنند، برابر قانون این کار جرم است.
وی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی نیز جرم است و این افراد باید پاسخگو باشند؛ به اقدام آشوبگران در رها کردن خودرو آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: در این اقدام ۲ بی‌گناه جان خود را از دست دادند؛ هیچ وجدان و عقل سلیمی این موارد را قبول نمی‌کند.
به گزارش مهر، دادستان خرم‌آباد تأکید کرد: دستگاه قضایی طبق قانون با کسانی که در جامعه ایجاد ناآرامی می‌کنند برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها  

#1 Sepehr 1396-10-11 21:23
به عاملان اغتشاشات دورود کوچک ترین رحمی نکنید تا مایه ی عبرت برای کسانی شوند که قصد پیوستن به آشوبگران دارند.سوسمارخوا ران عربستان و اسرائیلی های وحشی هم بدانند که نمی گذاریم خون جوانان دلیر لرستان روی زمین بماند.روز انتقام نزدیک است...
نقل قول کردن
#2 هاشمی راد 1396-10-11 21:43
واحدهای مسکن مهر کمالوند هیچ پاسگاه یا کلانتری ندارند
نقل قول کردن
#3 سروش 1396-10-12 09:23
اوج بی فرهنگی است تخریب اموال عمومی و بی نظمی در جامعه ..متاسفانه فرهنگ خیلی چیزا در کشور نیست و همه شهرها اینطوری است
نقل قول کردن
#4 شهر وند 1396-10-12 16:14
باسلام خدمت اقای رازانی ترا به خدا بیشتر به فکر این مردمی که کارشان به دادگاه های خرم اباد می افتد قاضی ها ودادیارها عدالت قضایی را در نظر بگیرند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا