یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: حساب مطالبات مردم شریف ایران از تخریب‌کنندگان اموال عمومی جداست.
عضو مجمع نمایندگان لرستان فضاسازی برخی رسانه‌های معاند را تکذیب کردبه گزارش یافته، سید حمیدرضا کاظمی گفت: افرادی که می‌گویند بنده گفته‌ام که " پلیس به برهم زنندگان نظم عمومی در شهر دورود لرستان شلیک کرده است" ، بدین گونه نبوده است بلکه بنده عرض کردم هر شخص یا گروهی که مطالبه‌ای دارد باید از طریق مسالمت‌آمیز آن را دنبال کند و از ضربه زدن به بیت‌المال خودداری کنند.
کاظمی گفت: تعرض به حقوق مردم و اموال عمومی قطعاً جرم تلقی شده و خیانت به مردم محسوب می‌شود و افرادی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند قطعاً مدافع حقوق مردم نیستند.
عضو مجمع نمایندگان لرستان افزود: این جریاناتی که در فکر تخریب بیت‌المال و تعرض به حقوق مردم هستند قطعاً ریشه در خارج از کشور دارند و جوانان نباید در دام بیفتند زیرا که ملت با فرهنگ ایران اسلامی از طریق مسالمت‌آمیز می‌توانند مطالبات خود را مطرح کنند.
کاظمی افزود: ملت ایران و به تبع آن مردم شریف لرستان همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت‌فقیه و حافظ خون شهدا هستند و در دام اینگونه حرکات نخواهند افتاد.

منبع: گفتار ما

دیدگاه‌ها  

#1 Sepehr 1396-10-10 19:21
دست سعودی ها و صهیونیست ها به خون پاک جوانان لرستان آلوده شد.انتقام سختی از این ملخ خور ها و کفتارصفت ها خواهیم گرفت.یاد شهدای9دی1396 شهرستان دورود همواره زنده می ماند
نقل قول کردن
#2 لرستاني 1396-10-10 22:11
درود بر سيد عزيز كاظمي باغيرت كه نطق آتشين او در مجلس انعكاس كننده وضعيت واقعي لرستان بود
نقل قول کردن
#3 محمد از درود 1396-10-11 02:22
درود خدا بر سید عزیز
بار دیگر دست معاندین نظام رو شد
و بار دیگر تیرشان به بیراهه رفت
و قطعا مردم لرستان بیش از پیش ولایت پذیری خود را به همگان ثابت خواهند کرد
نقل قول کردن
#4 رضا 1396-10-11 10:59
کلیه دولتمردان به معنای عام نه فقط کابینه فعلی ، باید فکری اساسی برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری بکنند.
نقل قول کردن
#5 عزیز نیا 1396-10-11 22:16
وجود معضلات اقتصادی شهرهای مختلف استان لرستان بر کسی پوشیده نیست و با آمار سازی که نمیتوان برای مردم فقیر شغل ایجاد کرد باید با تلاش و جدیت وارد میدان شد و کارآفرینی کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا