یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: پلیس بین‌الملل بنا بر درخواست قوه قضاییه می‌تواند به پرونده محمود رضا خاوری ورود پیدا کند.
درخواست قوه قضاییه لازمه ورود پلیس بین‌الملل به پرونده خاوریبه گزارش یافته، الهیار ملکشاهی در واکنش به صدور حکم محکومیت محمود رضا خاوری در چهار عنوان اتهامی حبس طویل‌المدت و جزای نقدی و رد مال، گفت: رئیس کل دادگستری از 4 عنوان اتهامی برای محمود رضا خاوری خبر داد که بر مبنای آن مجازات حبس طویل‌المدت و جزای نقدی برای وی در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اموال محمود رضا خاوری در کشور نیز بعد از صدور حکم قطعی جهت رد مال تعیین و توقیف خواهد شد.
وی در ادامه با یادآوری اینکه حکم اعدام برای مفسدان مالی که با قصد اخلال در نظام اقتصادی کشور فساد اقتصادی را مرتکب می‌شوند، صادر خواهد شد، گفت: در مورد پرونده محمودرضا خاوری نیز بنا بر جزئیات مندرج در پرونده باید اظهارنظر کرد که به نظر می‌رسد قاضی با توجه به این موضوع حکمی غیر از اعدام برای وی صادر کرده است.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پلیس بین‌الملل نیز بنا بر درخواست قوه قضاییه به پرونده محمودرضا خاوری می‌تواند ورود پیدا کند.
به گزارش خانه‌ملت؛ غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور حکم محکومیت محمود رضا خاوری، مدیر عامل سابق بانک ملی خبر داد. نامبرده بر اساس کیفرخواست دادسرا و مستندات ارائه شده در چهار عنوان اتهامی به حبس طویل المدت و جزای نقدی و رد مال محکوم گردیده و مقرر شده دادسرا اموال به دست آمده از وی را بفروش رسانده و از این طریق بخشی از محکومیت اجرا گردد.

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1396-09-22 18:49
اقای کیانپور پیگیر سود کامل موقع قرارداد افتتاح حساب موسسه ارمان یا فردوسی باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا