یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: در حال بررسی‌های اولیه هستیم که بتوانیم خودروهای "ون" را جایگزین اتوبوس در خیابان‌های خرم آباد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد فتحی بیرانوند اظهار داشت: ناوگان اتوبوس‌رانی خرم‌آباد کمبودی ندارد و به دلیل استقبال اندک مردم، به‌طور روزانه 4 اتوبوس این ناوگان در استراحت است.
وی همچنین به توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در سال‌های قبل مشارکت اشخاص با دولت صورت می‌گرفت و شخص 17.5 درصد از پول اتوبوس را پرداخت می‌کرد و دولت نیز 82.5 درصد مابقی را پرداخت می‌نمود اما اکنون دولت هیچ‌گونه پولی بابت خرید اتوبوس پرداخت نمی‌کند و اتوبوس را به‌صورت تمام قسط به بهره‌بردار می‌دهد.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه بخش خصوصی با این شرایط ورود پیدا نمی‌کند، خاطرنشان کرد: یکی از موانع و مشکلات ما برای توسعه ناوگان اتوبوس‌رانی خرم‌آباد همین موضوع است.
فتحی بیرانوند در بخشی از سخنان خود در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در خصوص اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی خرم‌آباد در تمامی مسیرهای سطح شهر فعال نیست و چه برنامه‌هایی در این زمینه‌دارید، تصریح کرد: بنا به شرایط توپوگرافی و شیب تندی که خرم‌آباد دارد امکان فعالیت در تمامی مسیرهای شهر وجود ندارد.
وی اظهار داشت: خرم‌آباد یک شهر طولی است و معابر کم‌عرضی دارد و امکان تزریق اتوبوس بیشتر را ندارد چراکه اگر در مسیرهایی همانند خیابان مطهری مسیر تعریف کنیم قطعاً با ترافیک سنگین و نارضایتی مردم در این زمینه مواجه می‌شویم.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه بایستی ناوگان مسیرها را به سمت خودروهای ون سوق بدهیم، تصریح کرد: در حال بررسی‌های اولیه هستیم که بتوانیم این ناوگان را در خرم‌آباد توسعه دهیم.

دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-09-21 16:54
آفرین کاملا با شما موافقم ون خیلی از اتوبوس بهتره اونم برای شهری مثل خرم آباد
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1396-09-21 17:48
استفاده از ون بجای اتوبوس فکر خوبی است .اما می بایست فکری هم برای تعریض خیابانهای اصلی شهر کرد.
نقل قول کردن
#3 بیرانوندلرستان 1396-09-21 19:22
اگه بجای اتوبوس از ون استفاده بشه عالیه مردم قطعا از این طرح استقبال میکنن..بساط این مسافرکش های شخصی رو هم جمع کنید بهتره البته با اون دسته از مسافربرهای هستم ک بیشتر فکرشون اینه ک دور دور بزنن و از اوناش سوار کنن..ون برای خیابونهای کم عرض خرم آباد بهترین گزینه..
نقل قول کردن
#4 علی 1396-09-21 19:59
با قایق جابه جا بشن خیلی بهتره البته تو زمانی که آب تو رودخونه هست یا فرهنگ دوچرخه سواری رو رواج بدهند
نقل قول کردن
#5 راننده تاکسی 1396-09-21 21:48
رئیس محترم حمل و نقل بار و مسافر خرم آباد

شما اول طرح هوشمند سازی تاکسی های خرم آباد رو اجرا کنید. ثبت نام کردیم ولی کو هوشمند سازی

بعد وعده وعید ناوگان ون درون شهری بدید
نقل قول کردن
#6 ابراهیمی 1396-09-21 22:33
در پاسخ به بیانات مدیرعامل محترم سازمان اتوبوسرانی خرم آباد و به اصطلاح حومه عرض کنم که بهترین مسیر برای اتوبوسرانی میدان امام حسین به بدر آباد میباشد که جمعیت کثیری از شهروندان در مسیرآ قرار دارند لطفا اگر ترافیک اجازه تردد اتوبوسهارا در داخل شهر نمی دهد آنها را در مسیر فوق بکار بگیرید ٠
نقل قول کردن
#7 شهرام 1396-09-21 23:04
در حال بررسی هستند ؟نوسازی ناوگان اتوبوس رانی که ممکنه اونو چرا انجام نمی دید .می فرمایند استقبال نمیشه .خودتون که بنا نیست تو گرمای 40 در جه تابستون و سرمای زمستون سوار اونا بشید الحمد لله اقایونو خانواده هاشون که به برکت زحمات و عرق جبین نیازی به حمل و نقل عمومی ندارن و بهترین ماشین ها رو سوار می شن .مردم بدبخت می مونن و اتوبوس های بوسیده .در ضمن اگر واقعا قراره ون بیارید ون درست و حسابی بیارید .خواهشا زیادم به مغز خودتون فشار نیارید حیف این همه فسفر نیست بسوزه ؟خیلی سخت نیست جوابش یک کلمست حمل و نقل عمومی باید تجهیز بشه .یاعلی
نقل قول کردن
#8 کریمی 1396-09-22 07:26
حرف حق ولی تلخ
نقل قول کردن
#9 همشهری 1396-09-22 12:00
به نقل از ایمان:
سلام آقای مهندسی نیازی به بررسی ندارد خدا خیرت بده ما باید حداقل ۶ ون اضافه کنیم که کار یه اتوبوسو انجام بده همین یک دلیل قطعا طرح شما رو بی مصرف میکنه ،

شما مثل اینکه نمیبینی اتوبوس ها تو خیابونای خرم اباد نمیتونن رد بشن؟؟؟؟
نقل قول کردن
#10 ایمان 1396-09-22 14:56
تا الان که ۲۰ساله اتوبوس ها تو این خیابون ها رفت وآمد داشتن بله درسته در حال حاضر جمعیت زیاد شده ،ماشین ها زیاد شده ولی اگه ما ۱۰ اتوبوس حذف کنیم و با در نظر گرفتن تعداد افرادی که اتوبوس نسبت به ون جابجا میکنه حداقلش اینه باید ۶۰ ون به این شهر اضافه بشه بعدش به نظرت این خودش باعث ترافیک نمیشه؟؟؟
نقل قول کردن
#11 نیازی 1396-09-22 22:56
مسکن مهر کمالوند ، کوی بسیج و کوی امام رضا هیچگونه ایستگاه تاکسی و اتوبوسی ندارند لذا تقاضامندیم حداقل از این خودروهای ون در این مناطق استفاده بشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا