یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دیدار جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان با مدیرکل ثبت‌احوال استان در خصوص مرتفع نمودن تعین سِن افراد فاقد شناسنامه انجام گرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، مدیرکل ثبت‌احوال لرستان در دیدار با جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان لرستان خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر مابین نیروی انتظامی و ثبت‌احوال استان شدند.
در این دیدار مدیرکل ثبت‌احوال استان لرستان اظهار داشت: ثبت‌احوال و نیروی انتظامی از دیرباز تاکنون باهم ارتباط کاری زیادی داشته‌اند و همیشه هم تعامل و همکاری خوبی باهم دارند.
مصطفی امانی پور افزود: تمام سعی ما خدمت به مردم است لذا در این راستا نیروی انتظامی در پاسخ‌دهی به استعلامات ثبت‌احوال همیشه خوب عمل کرده و انتظار داریم که در خصوص تعین سن فاقدین شناسنامه‌ای که درسن مشمولیت قرار دارند نیز همکاری لازم را با ثبت‌احوال لرستان داشته باشند.
در ای دیدار مقرر شد، تعین سن افراد فاقد شناسنامه‌ای که در سنین مشمولیت قرار دارند همانند گذشته توسط پزشک نیروی انتظامی استان انجام گیرد.
این تعامل و همکاری در خصوص مرتفع نمودن تعین سن افراد فاقد شناسنامه در حالی انجام گرفت که نیروی انتظامی قبلاً طی نامه‌ای اعلام کرده بود که از تعین سن این افراد توسط پزشک نیروی انتظامی خودداری می‌نماید که پس‌ازاین نشست مشکلات مربوطه مرتفع گردید.

دیدگاه‌ها  

#1 یعقوب 1396-09-19 10:11
پزشکی قانونی دراین امر تخصص بیشتری دارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا