یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در حکمی علی جودکی را به عنوان رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان منصوب کرد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان منصوب شدبه گزارش پایگاه خبری یافته؛ جودکی که دکترای جغرافیا دارد در مدت ۲۸ سال خدمت در آموزش وپرورش در مسئولیت‌هایی همچون کارشناس آموزش ابتدایی و آموزش متوسطه، مسئول تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه، کارشناس آموزش‌های متوسطه نظری و پیش‌دانشگاهی، کارشناس انجمن اولیا و مربیان، رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پل‌دختر انجام وظیفه کرده است.
وی که از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و از پژوهشگران صاحب‌عنوان و تألیف در حوزه آموزش و پرورش و پژوهش است؛ پیش از این سمت به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان پل‌دختر انجام‌وظیفه می‌کرد.
شایان ذکر است که پیش از این فضل اله سالاری عهده‌دار این مسئولیت بود.

دیدگاه‌ها  

#1 یزدان حاجی 1396-09-12 20:47
جغرافیا 8)
انجمن اولیا :oops:
من :eek:
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1396-09-12 21:54
درود بر جناب جودکی بااخلاق
نقل قول کردن
#3 علی فلاح 1396-09-13 00:38
باتبریک به اقای دکترجودکی.امیدو ارم موفق باسند.
نقل قول کردن
#4 احمدرضا 1396-09-13 01:04
تبریک به جناب دهقان
تبریک به انجمن اولیا و مربیان
نقل قول کردن
#5 همکار فرهنگی 1398-04-24 14:36
سلام . چه خوبه که آموزش و پرورش استان لرستان یه همایش برگزارکنه که همه فرهنگیان ودانشگاهیان بتونند شرکت کنند و مقاله بنویسند . و چه خوبتر که انجمن اولیا در این زمینه پیش قدم باشند . فراخوان بدید فرهنگیان علاقه مند به کمک شما خواهند آمد بدون چشم داشت فقط به صرف علاقه و مطرح نمودن نام لرستان در سرزمین ایران
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا