یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کشت و صنعت لرستان ظرفیت جهانی دارد.
به گزارش یافته، " کوروش ساکی" در جلسه هم‌اندیشی و تعامل با مدیر عامل مجتمع کشت و صنعت لرستان گفت: خوشبختانه در این مجتمع ظرفیت‌ها و امکانات خوبی وجود دارد. دکتر ساکی عنوان کرد: با پتانسیلی که در اینجا وجود دارد اگر یک تفکر خوب وجود داشته باشد می‌توان با هدایت و حمایت درست آن یک مرکز بین‌المللی ایجاد کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی دهکده‌ی سلامت در این منطقه را ایده‌ای فوق‌العاده توصیف کرد و گفت: مجموعه‌ی کشت و صنعت لرستان فضای بسیار مناسبی برای پیاده کردن این برنامه دارد. وی ادامه داد: برای عملی شدن این برنامه باید پیش‌بینی‌ها و مطالعات لازم به‌خوبی صورت گیرد و پس از آن برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز صورت گیرد.
دکتر ساکی خاطرنشان کرد: برای اجرای برنامه‌هایی از این دست باید دو عامل فضا و تفکر مناسب وجود داشته باشد. وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مرکز گیاهان دارویی در مجتمع کشت و صنعت لرستان گفت: برای این کار یک مرکز کشت و صنعت تخصصی موردنیاز است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: این مرکز آزمایشگاه خاص و نیروی متخصص می‌خواهد. دکتر ساکی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان را پشتوانه‌ای مناسب برای راه‌اندازی این مرکز قلمداد کرد و گفت: سود و بهره‌ی این قبیل کارها در نهایت متوجه مردم استان لرستان خواهد شد و برای این کار سازمان‌های ذی‌ربط باید امکانات خود را وارد کار کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین نحوه‌ی اتصال و تعامل دو مجموعه را مهم دانست و گفت: برای همکاری دوطرفه باید ابتدا تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شود که در آن نوع و نحوه‌ی تعامل دو مجموعه با همدیگر مشخص شود. دکتر ساکی در ادامه در مورد راه‌اندازی مرکز درمانی بین‌راهی خاطرنشان کرد: ما آمادگی این را داریم که تا حد امکان بتوانیم برای راه‌اندازی این مرکز همکاری داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان ابراز داشت: برای انجام این‌گونه برنامه‌ها استفاده از تجربیات و دانش متخصصین اجتناب‌ناپذیر است و بدون این مهم موفقیت به دست نخواهد آمد.

دهکده سلامت در لرستان راه‌اندازی می‌شود

دیدگاه‌ها  

#1 سربندی 1396-09-08 07:54
دانشگاه علوم پزشکی به جای ایجاد دهکده سلامت ،زیر ساخت های ابتدایی بهداشت و درمان را در لرستان ایجاد کند. سازمانی که از انجام وظیفه ذاتی خود ناتوان است، چطور به فکر پروژه های حاشیه ای است.
رتبه فاجعه بار 38 در میان دانشگاه های علوم پزشکی ، که حتی از شهرهایی که مرکز استان هم نیستند، جا مانده است گویای ناتوانی و تبعیض و ناعدالتی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.
نقل قول کردن
#2 سالاری 1396-09-09 15:58
خوبه ولی بیشتر در حد همان حرف و شعار باقی میماند. چرا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، دانشکده توان بخشی ندارد؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا