یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در ششمین روز از هفته بسیج مراسم بزرگداشتی با حضور سردار توکلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در نمازخانه این مرکز برگزار شد.
به گزارش یافته، در این جلسه که مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، مسئول بسیج این اداره و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان حضور داشتند، سردار توکلی طی سخنانی با تبریک هفته بسیج از نقش اثرگذار رسانه ملی و استانی در تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی و بسیج تقدیر نمود. وی گفت: کار بزرگ ریشه کردن شجره خبیثه داعش در منطقه با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و ایستادگی بسیجیان محقق گردید که نقش رسانه ملی نیز در این عرصه بسیار مهم و اثرگذار بود.
سردار توکلی افزود: امروزه فرهنگ بسیج علاوه بر کشور عزیزمان در سایر کشورهای منطقه نیز تجلی پیدا کرده است و با این فرهنگ غنی است که نقشه‌های شوم دشمنان و فتنه‌های طراحی‌شده توسط استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می‌رود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز با تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع‌الاول، گزارشی از اقدامات انجام‌شده توسط مرکز در هفته بسیج و مراسم پیاده‌روی ارائه نمود.
بازوند گفت: در دو جنگ جهانی اول و دوم چند کشور محدود حضور داشتند، این در حالی است که در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تعداد 46 کشور به لحاظ نظامی، لجستیک و پشتیبانی و عرصه سیاسی در مقابل ایران اسلامی قرار گرفتند و در جنگ جدید نظام سلطه با محور مقاومت نیز جنگ تمام‌عیار با حمایت کامل استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه شکل گرفت که با الهام از فرهنگ عاشورایی، روحیه و تفکر بسیجی و شهادت‌طلبی محور مقاومت بود که پیروز میدان شد.
در پایان این مراسم از دو تن از همکاران مدافع حرم که به‌تازگی از جبهه مقاومت بازگشته‌اند با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

از مدافعین حرم صدا و سیمای مرکز لرستان تجلیل شد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا