یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: با هدف شناسایی ایده‌های برتر، ترویج گفتمان کارآفرینی و زمینه‌سازی برای برگزاری رویدادهای استارتاپی جشنواره ایده‌های برتر در لرستان برگزار می‌شود.
به گزارش یافته، حمزه امیری اظهار داشت: به‌منظور شناسایی، تشویق و معرفی شایستگی‌ها و توانمندی‌های ایده پردازان در جامعه و حفظ مالکیت معنوی ایشان و به‌منظور ترویج فرهنگ نوآوری و تقویت خودباوری در توسعه فناوری به‌ویژه فناوری‌های نوین، جشنواره ایده‌های برتر استانی با هدف «شناسایی ایده‌های برتر، ترویج گفتمان کارآفرینی و زمینه‌سازی برای برگزاری رویدادهای استارتاپی در لرستان» برگزار می‌شود.
وی توسعه فرهنگ کارآفرینی را رسالت مهم دستگاه‌های علمی و دانشگاهی استان جهت دوری از اقتصاد نفتی دانستند و ادامه داد: برنامه‌ریزی برای داشتن استانی پویا که متکی بر داشته‌های خود باشد بایستی از اهداف غایی نهادهای علمی باشد.
امیری یکی از زمینه‌های ایجاد این پویایی را برگزاری جشنواره‌ها، استارتاپ‌ها و برنامه‌هایی دانستند که در آن کلیه صاحب‌نظران بتوانند در راستای تحقق کارآفرینی در استان ایده بدهند و از این طریق مشارکت نمایند.
وی در این راستا نقش بنیاد نخبگان استان را با توجه به رسالت خود در جریان ایده پردازی مهم دانستند.
رئیس بنیاد نخبگان لرستان رشد اکوسیستم استارتاپی را اقتضای اقتصاد فعلی کشور دانست و گفت: برای دومین سال پیاپی دو استارتاپ ویکند را در لرستان توسط بنیاد نخبگان استان برگزار شده است.
وی مهلت ارسال ایده و آثار را به دبیرخانه جشنواره تا یکم آذرماه اعلام کرد و گفت: ایده‌های برتر به استارتاپ گردشگری لرستان (oka.ir) که در 8 آذرماه در دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار می‌گردد راه می‌یابند و به بهترین ایده‌ها پس از داوری آثار جوایزی اهدا می‌گردد.
امیری در پایان، ثبت ایده را برای عموم آزاد اعلام کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 حیدری 1396-08-30 09:40
مسئول خوب و دغدغه مند یعنی این، چرا دانشگاه های ما سایلنت و خاموشن؟
خبر های خوب رو ما همیشه از بنیاد نخبگان استان داریم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا