یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شامگاه جمعه، " محمدرضا ملکشاهی راد" نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی، برخی اعضای شورای شهر، "وحید رشیدی" شهردار خرم‌آباد، "سرهنگ پاسدار ماشاالله بازگیر" فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد و "فریدون خودنیا" مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از دره اسدآبادی خرم‌آباد بازدید کردند.
این منطقه (دره اسدآبادی) یکی از نقاط با آسیب‌های اجتماعی فراوان در شهر خرم‌آباد است که همواره مردم و مسئولین از آن به‌عنوان زخمی عمیق بر چهره شهر یاد می‌کنند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی طی سخنانی در جمع اهالی محله اسدآبادی با اشاره به اینکه رسیدگی به محلات حاشیه شهر همواره مورد غفلت و کم‌توجهی مسئولین قرارگرفته است، افزود: با انجام فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی باهدف مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن در این مناطق آسیب‌پذیر باید این بی‌توجهی‌ها جبران شود.
محمدرضا ملکشاهی راد حل مشکلات این مناطق محروم را نیازمند اجماع فکری همه مسئولان و امکانات دانست و گفت: اقدام هر یک از دستگاه‌ها به‌صورت جداگانه نمی‌تواند این مشکلات را برطرف کند و باید همه مسئولان برای حل مشکلات محلات محروم از همه امکانات بهره گیرند و به‌صورت جهادی کار کنند.
در این بازدید تصمیماتی در حضور مردم اتخاذ شد و مابقی تصمیمات مهم نیز به جلسه‌ای اداری با حضور دیگر مسئولان و مدیران موکول شد که ازجمله این تصمیمات می‌توان به تأمین روشنایی معابر، لایروبی دره ‌، تعمیر شبکه فاضلاب، ایجاد کانال‌های آب، راه گشایی و آسفالت معابر و ایجاد فضای سبز اشاره نمود.
شهردار خرم‌آباد نیز طی این بازدید با اشاره به اهتمام شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد به ساماندهی مناطق محروم، گفت: شهرداری تاکنون ۳۲ ملک را جهت بازگشایی دره اسدآبادی تملک کرده است و حدود ۸ ملک دیگر باقی‌مانده است که تا سه ماه آینده مراحل تملک و تسطیح آن‌ها انجام خواهد شد.
وحید رشیدی تصریح کرد: یکی از مراحل مهم در راستای ساماندهی دره اسدآبادی، آزادسازی بستر رودخانه و هدایت و کانال‌کشی مسیر فاضلاب است که مسئولین محترم آب منطقه‌ای باید نسبت به انجام این مهم اقدام نمایند تا شهرداری بتواند نسبت به ایجاد مسیر دسترسی آسفالته و انجام اقداماتی چون ایجاد فضای سبز در حاشیه آن مبادرت ورزد.
گفتنی است در بازدید امروز مقرر شد به همت مسئولین سپاه استان و خرم‌آباد، ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و مسئولین مربوطه، اقداماتی در راستای جمع‌آوری معتادین متجاهر، ساماندهی و درمان آنان و همچنین ایجاد اشتغال برای افراد نجات‌یافته صورت پذیرد.




 

دیدگاه‌ها  

#1 نامجو 1396-08-27 16:28
ترمینال رو کی افتتاح میکنند؟
نقل قول کردن
#2 سپهر عاشق خرم آباد 1396-08-27 17:14
آقای شهردار تکمیل پروژه های نیمه تمام مطالبه ی مهم ما خرم آبادیها است.پارک شاپوری به عنوان یکی از طرح های بزرگ گردشگری خرم آباد چه زمانی افتتاح می شود؟!پهناورترین آبشار شهری ایران چه زمانی افتتاح می شود؟!باغ پرندگان چه زمانی افتتاح می شود؟پارک آبشار طلایی؟!ترمینال برون استانی؟!پارک کاسیت؟!تقاطع غیر همسطح بلوار بهارستان؟!
نقل قول کردن
#3 همشهری 1396-08-28 00:47
تبلیغاتی بیش نیست
نقل قول کردن
#4 خرم ابادی 1396-08-29 14:57
کاش فکری هم برای ازاد سازی حریم قلعه می شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا