یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه، گفت: طبق گزارشی اخیر ارائه شده توسط بانک مرکزی در خصوص جذب سرمایه‌گذاری خارجی بخش فاینانس محقق شده است.
به گزارش یافته، محمد خدابخشی در گفت‌وگو با خانه ملت، درخصوص سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های زیربنایی کشور، اظهار داشت: در بند الف ماده4 برنامه ششم توسعه به دولت اجازه داده شد تا 65 میلیارد دلار سرمایه خارجی را در قالب‌های مختلف جذب کند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 30 میلیارد دلار این میزان فاینانس و 35 میلیارد دلار دیگر به دو روش قراردادهای مشارکت و سرمایه گذاری مستقیم خارجی تامین می‌شود، گفت: طبق گزارش اخیر ارائه شده توسط بانک مرکزی در خصوص جذب سرمایه‌گذاری خارجی بخش فاینانس محقق شده است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دو مدل سرمایه‌گذاری مستقیم و قراردادهای مشارکتی فعلا گزارشی ارائه نشده، ادامه داد: با توجه به اجازه داده شده به دولت برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه بخشی از منابع لازم از طریق سرمایه‌گذاری خارجی باید تامین شود.
وی در پایان، خاطرنشان کرد: برای تمام پروژه‌ها چه به صورت فاینانس و چه موارد دیگر توجیه فنی و اقتصادی و نرخ برگشت طرح‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و نرخ برگشت سرمایه برای سرمایه‌گذاران خارجی جاذبه ایجاد می‌کند.


دیدگاه‌ها  

#1 سپهر عاشق خرم آباد 1396-08-27 17:31
لرستان برای رونق صنعت اشتغال زای گردشگری نیازمند جذب سرمایه گذاران خارجی است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا