یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دخالت مردم در امورات تأثیر مثبتی در پی دارد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حبیب‌الله خجسته پور در آیین اختتامیه کارگاه آموزشی منطقه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه اعتیاد و مواد مخدر که با حضور "سردار مویدی" قائم‌مقام دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد، اظهار داشت: بحث مبارزه با مواد مخدر دارای حساسیت بالایی است که لازم است این موضوع مردمی و اجتماعی شود که نتیجه مثبت دریافت نماید.
وی با بیان این که هنگامی‌که یک اموری را به یک دستگاه واگذار می‌کنیم ممکن است در همان نقطه باقی بماند، افزود: اما واگذاری امورات به مردم و دخالت آن‌ها در تصمیمات باعث می‌شود نتایج مثبتی حاصل شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به این که در حوزه مقابله با مواد مخدر باید از نقش مردم به خوبی استفاده کرد، افزود: در حوزه درمان اعتیاد، سازمان‌های مردم‌نهاد در کنار دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی می‌توانند اثربخش باشند.
خجسته پور همچنین در بحث پیشگیری اعتیاد نیز اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد در این حوزه می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند و با بومی‌سازی روش‌های علمی متناسب با هر شهرستان، ایفای نقش کنند.
وی با بیان این که حدود 70 سمن در استان در راستای اعتیاد و مواد مخدر فعالیت دارند، افزود: این سمن‌ها وقت خود را صرف این کار گذاشتند و تمام توان خود را برای بحث درمان و پیشگیری از اعتیاد صرف کرده‌اند.

 
مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 محمد اکبری 1396-08-26 03:13
شعار اجتماعی سازی میدهیم اما منطورمان از اجتماع مشارکت افراد معدود وخاصی است این مشارکت نمایی است بیشتر
نقل قول کردن
#2 شهروند 1396-08-27 09:52
شما که انجمن نذاشتید کلا 20 انجمن فعال در همه حوزه ها در سطح استان نداریم...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا