یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان این که پیاده‌روی اربعین، جوشش و حرکت عظیم مردمی است گفت: مردم در سراسر دنیا عشق و محبت خود را به امام حسین (ع) نشان می‌دهند و در این راستا زحمات پلیس جای تقدیر و تشکر دارد.
به گزارش یافته، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در بازدید از دو موکب حضرت آیت اله خامنه‌ای و حضرت زينب (س) خرم‌آباد با بیان این که حرکت عظیم پیاده‌روی به یک فرهنگ تبدیل شده است گفت: این پیاده‌روی یک جوشش و حرکت عظیم مردمی در سراسر دنیا است که محبت خود را به امام حسین (ع) نشان می‌دهند.
امام‌جمعه خرم‌آباد ایجاد و راه‌اندازی موکب در کشور ایران و عراق را نشان از محبت و عشق به اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: حدود 300 نفر خادم لرستانی عاشق امام حسین (ع) در کشور عراق مشغول به خدمت‌رسانی به زوار هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان پیاده‌روی اربعین حسینی را نمادی از شور و عشق مردم به اهل‌بیت (ع) خواند و افزود: حضور سبز پوشان نیروی انتظامی در این خصوص بسیار چشمگیر است.
آیت‌الله سید احمد میرعمادی نيروي انتظامي را پشتوانه خيلي خوبي براي مردم و كشور عنوان كرد و گفت: نظم و امنيت حاكم در تمامي برنامه‌ها و مراسمات همچون عاشورا و اربعين نشاءت گرفته از زحمات و تلاش‌های اين نيرو است.
وي اجراي كليه طرح‌ها و برنامه‌های موفقیت‌آمیز نيروي انتظامي در استان را به خاطر حضور مستمر و توانمند سردار مهديان نسب فرمانده انتظامي لرستان خواند و گفت: راه‌اندازی موكب در استان يك کار ارزشمند مردمي است.
امام‌جمعه خرم‌آباد نيروي انتظامي را نيروي مردمي عنوان كرد و افزود: نيروي انتظامي با شجاعت و ایثارگری و با توكل به خداوند توانسته است درراه تأمین امنيت جامعه گام بردارد و در اين زمينه موفقیت‌هایی را كسب كند.
وي بابیان اين كه خدمت به زوار كمتر از زيارت نيست تصريح كرد: پليس در تمامي صحنه‌ها با اقتدار حضور دارد چرا كه اربعين شاهكار واقعي نيروي انتظامي است و اين را بدانيد كه خدمت به زوار در پيشگاه خداوند بهترين اجر و پاداش را خواهد داشت.
میرعمادی با بیان این که امنیت بدون حضور پلیس میسر نخواهد شد گفت: مطمئناً اجر و پاداش صادقانه و شبانه‌روزی نیروی انتظامی از طرف خداوند داده می‌شود که جا دارد از كليه برنامه‌ها و خدمات‌رسانی نیروی انتظامی به زوار حسینی تقدیر و تشکر کنم.

پیاده‌روی اربعین، جوشش و حرکت عظیم مردمی است

دیدگاه‌ها  

#1 سهرابی 1396-08-19 15:01
زاعران و راهیان نور از مسیر خرم آباد به کوهدشت میگذرند و این مسیر نه خط کشی دارد ، نه روشنایی دارد و نه دوربین کنترل سرعتی و نه کمپ اقامتی!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا