یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صدا و سیمای مرکز لرستان به مناسبت اربعین حسینی ویژه برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.
به گزارش یافته، "قدم‌های بهشتی" عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که به‌منظور گرامیداشت روز اربعین از این شبکه افلاک پخش می‌شود. در این برنامه، ارتباط مستقیم با مرزهای مهران، شلمچه و چذابه و همچنین ارتباط با نجف و کربلای معلا برقرار می‌شود. مداحی و مباحث کارشناسی از قسمت‌های این برنامه است. قدم‌های بهشتی به مدت 50 دقیقه به تهیه‌کنندگی مهران فارابی روز اربعین پخش می‌شود.
" قامت استوار" ویژه‌برنامه زنده شبانه سیمای مرکز لرستان است که به مناسبت اربعین حسینی از ساعت 21 تا 22 به مدت یک ساعت به تهیه‌کنندگی محمدرضا پولادوند پخش می‌شود.
 گزارش از مراسمات مذهبی، سینه‌زنی و مداحی با حضور مداحان و کارشناسان در استودیو، گزارش از موکب‌ها و مصاحبه با زائرین کربلا از آیتم‌های این برنامه است.
برنامه‌های صبحی دیگر، نیم‌نگاه و خانواده هم هر یک با قسمت‌های مختلف به موضوع اربعین حسینی می‌پردازند.
صدای مرکز لرستان هم ویژه‌برنامه «اربعین عاشقی» را به مناسبت اربعین روی آنتن رادیو لرستان خواهد برد. ارتباط زنده تلفنی با کربلا، مباحث کارشناسی مذهبی و پخش نوحه‌ها و مداحی‌ها از قسمت‌های برنامه اربعین عاشقی است. این برنامه روز اربعین حسینی از ساعت 9 تا 11 به تهیه‌کنندگی سوسن درجزینی از صدای مرکز لرستان به‌طور زنده پخش می‌شود. برنامه‌های کوچه‌باغ جوانی و ایواره تو وخیر هم در این روز با موضوع اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از رادیو لرستان پخش می‌شود.
معاونت خبر مرکز لرستان هم با تولید چند گزارش خبری از موکب‌ها، مراسمات مذهبی در سطح استان لرستان و همچنین ارتباط با خبرنگاران اعزامی به شهرهای نجف و کربلا این روز را گرامی می‌دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 سید 1396-08-16 21:36
عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان صداوسیما در مرکز لرستان به ویژه برادر ارزشی وولایتمدار آقای مهران فارابی موفق باشید
نقل قول کردن
#2 محمد 1396-08-16 22:56
خدا قوت خسته نباشید
نقل قول کردن
#3 رضا بیاتیان 1396-09-26 16:38
سلام
من به لطف الله و نگاه امام حسین علیه السلام امسال از دورود تا کربلا پیاده رفتم
یه خبرنگار تو ایلام ازمون گزارش گرفت
گفتن شبکه افلاک خیلی نشونش داده
ولی هر چی گشتم پیداش نکردم
کسی هست بتونه کمکم کنه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا