یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در سالروز شهادت نوجوان بسیجی شهید محمدحسین فهمیده در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، دومین یادواره 907 شهید دانش‌آموز استان لرستان در دبیرستان شاهد مهر ناحیه دو شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش یافته، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این یادواره با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به‌ویژه 907 شهید دانش‌آموز لرستان و شهید نوجوان محمد حسین فهمیده گفت: عزت، اقتدار و صلابت کشور مرهون و مدیون شهیدانی است که به خاطر دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و حفظ امنیت کشور از جان عزیز خود گذشتند تا ما امروز شاهد عزت و سربلندی ایران اسلامی باشیم.
خدانظر دریکوند افزود: دومین یادواره شهدای دانش‌آموز، پاسداشت شهیدانی است که با وجود صغر سن به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و با خون پاک خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.
 وی تأکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند که ماهم فرزندان این انقلاب و ادامه‌دهنده راه بسیجیان و رزمندگان دیروز هستیم و حاضریم برای پایداری کشور، نظام و انقلاب از همه هستی خود چشم‌پوشی کنیم تا نگاه اجانب به سرزمین پاک ایران دوخته نشود.
دریکوند به نقش‌آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در جبهه‌های حق علیه باطل دانش آموزان نوجوان 13 ساله کم نبودند که برای دفاع از کیان کشور دوشادوش سایر رزمندگان حرکت و رزم آفرینی کردند.
وی بر این نکته تاکید کرد که سنگر امروز کشور، سنگر مجاهدت علمی، فرهنگی و پژوهشی است و دانش آموزان باید با درس خواندن؛ مطالعه، تحقیق، پژوهش در صحنه‌های علمی و فناوری تلاش کنند تا به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان خود با اشاره به روز 13 آبان، روز دانش‌آموز و مبارزه با استکبار جهانی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان لرستانی به خاطر دفاع از آرمان‌های شهیدان و لبیک‌گویی به ندای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب با انسجام و برادری با حضور بانشاط و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان پاسخ دندان‌شکنی را به یاوه‌گویی‌های دشمنان خواهند داد.
شایان است که در این یادواره قاسمی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش لرستان در سخنانی به بیان روند شکل‌گیری و برگزاری دومین یادواره شهدای دانش‌آموز پرداخت.
 تجلیل از دانش آموزان برتر مدارس شاهد استان قسمت دیگر این یادواره بود که با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان، مشاور استاندار در امور شاهد و ایثارگر و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان خرم‌آباد اجراء شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا