یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل بنیاد شهید لرستان ادامه داد: امروزه فناوری به عنوان یکی از ارکان توسعه مطرح است به طوری که رشد اقتصادی جامعه‌ای مهیا نمی‌شود مگر اینکه به معنای واقعی به بحث فناوری پرداخته شود.
 به گزارش یافته، « مراد روشنی » در دومین کمیسیون تخصصی نرم‌افزار اداره آمار و اطلاعات کشور اظهار کرد: لرستان یکی از استان‌هایی است که صد در صد مردم آن شیعه هستند و در کوران های مختلف حامی امام راحل (ره) بوده‌اند و در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده‌اند.
مراد روشنی افزود: درست است که لرستان استان مرزی نبود اما با ۲۱۹ بمباران در دفاع مقدس سختی‌ها و فشارهای دشمن را شاهد بود.
وی با اشاره به این مطلب که لرستان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید، ۱۶ هزار جانباز و ۹۰۰ آزاده تقدیم کرده است، گفت: این آمار نشان‌دهنده پیشرو بودن لرستان در امر جهاد و شهادت است و نسبت به‌تناسب جمعیت از استان‌های دهک بالا هستیم که شهید، جانباز و آزاده داشته‌ایم.
مدیر کل بنیاد شهید لرستان ادامه داد: امروزه فناوری به عنوان یکی از ارکان توسعه مطرح است به طوری که رشد اقتصادی جامعه‌ای مهیا نمی‌شود مگر اینکه به معنای واقعی به بحث فناوری پرداخته شود.
 روشنی افزود: یکی از مجاری اصلی توسعه توجه عمیق به بخش فناوری بوده است هم در زمینه آموزش فناوری اطلاعات و هم در زمینه زیرساختی است.
وی بیان کرد: در دنیای کنونی در کنار بحث معادن، نفت و دیگرسرمایه ها پیشرو بودن محصول اطلاعات از مسائل مهم است که به عنوان یک کالای اقتصادی عرضه می‌شود.
روشنی با اشاره به این مطلب که در کشور ما از سال ۸۲، فناوری به عنوان بخش معناداری ۷ درصد رشد را به خود اختصاص داده است، افزود: براساس تحقیقات انجام شده در بخش‌های دانشگاهی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و بخش‌های دیگر فناوری به عنوان یک امر مهم و حیاتی مطرح است.
روشنی تأکید کرد: یکی از مقدمات فناوری بحث آموزش در سطوح مختلف است که می‌تواند سازمان را در رسیدن به اهداف پیش‌بینی‌شده کمک کند و تسهیلی در جهت روان‌سازی اهداف و چشم‌انداز بنیاد باشد.
به گزارش ایثار لرستان، مدیرکل بنیاد استان گفت: بنیاد در دو جهت کمی و کیفی فناوری اقداماتی انجام داده‌ایم اما نیاز است هم به بحث آموزش و نرم‌افزاری توجه شود زیرا این دو مکمل هم هستند.
 

دیدگاه‌ها  

#1 طرهانی 1396-08-06 07:55
ایشان هنوز بازنشسته نشدن؟
فک کنم ۳۸ سال سابقه دارن
کاشکی به عنوان مشاور ازشون استفاده میشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا