یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: در میان نمایندگان لر مجلس نسبت به پخش یا عدم پخش سریال "سرزمین کهن" اجماعی وجود ندارد.
به گزارش یافته، "محمد بیرانوندی" در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اصلاحات انجام‌شده در سریال"سرزمین کهن " که پخش آن چهار سال پیش متوقف شد و قرار است مجدداً با اصلاحات جدید پخش شود، گفت: نباید کل بنایی را به خاطر جزء ناموزونی از آن خراب کرد؛ با این استدلال به نظر من باید پخش این سریال که دو قسمت از آن نمایش داده‌شده است، از سر گرفته شود چراکه هزینه‌های زیادی برای ساخت و تولید این اثر هنری صرف شده است.
وی بابیان اینکه در خصوص پخش این سریال در جلسه مجمع نمایندگان استان لرستان بحث کوتاهی مطرح‌شده است، افزود: به دلیل برخی حساسیت‌ها، اصلاحات صورت گرفته در خصوص این سریال تلویزیونی کافی نیست و نتوانسته نظرات را به خود جلب کند؛ لذا باز هم نکاتی برای اصلاح در این مجموعه تلویزیونی وجود دارد که باید موردتوجه قرار گیرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: جزئیات موردنظر نمایندگان و نخبگان بختیاری باید در بازنگری سریال"سرزمین کهن " موردتوجه قرار گیرد البته به اعتقاد من انتقادها در خصوص این سریال باید در محافل و جلسات خصوصی مطرح شود نه اینکه در تریبون‌های عمومی اعلام و حساسیت‌ها در این خصوص را بالا ببرد.
وی با بیان اینکه در میان نمایندگان لر مجلس نسبت به پخش یا عدم پخش سریال"سرزمین کهن " اجماعی وجود ندارد، اضافه کرد: قصد داریم پیش از نهایی شدن تصمیم درباره پخش یا عدم پخش سریال با دست‌اندرکاران آن ازجمله کمال تبریزی کارگردان و مسئولان صداوسیما در این خصوص نشست داشته باشیم و توضیحات آن‌ها را بشنویم.

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1396-08-01 12:50
اقای دکتر محمد بیرانوندی پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا ازاقشار ضعیف جامعه هستند
نقل قول کردن
#2 اکبر 1396-08-01 14:37
خدایا این نماینده خدوم را از ما نگیر ....
نقل قول کردن
#3 ابوذر 1396-08-01 19:37
آقای بیرانوند لطفآ پیگیر مطالبات و پول گندمکاران باشید.
نقل قول کردن
#4 پایار لریا 1396-08-01 20:36
چرا تلویزیون فیلم در مورد تاریخ لرهای ایران نمی سازد.هر روز عزمت ایران رو لرها رقم زده اند.
نقل قول کردن
#5 کوکلا 1396-08-01 21:53
آقای بیرانوندی لطفا پیگیر پول نخود کاران باشید تعاونی ها پول نمی دهند
نقل قول کردن
#6 کوکلا 1396-08-01 23:15
متاسفم برای سایت یافته که مطالب کاربران را پخش نمی کند بویژه نظرات انتقادی و بر حق و بجای آنها یک سری مطالب بی محتوا مثل دریافت پول گندم و نخود و پیاز را نشر میدهد مطلبی که من راجب نخود نوشتم کاملا دورغ بود فقط برای محک زدن بود آخه مگه نماینده می تواند پول گندم و نخود و غیره را بگیرد ولی شما نظر اول بنده راجب سریال توهین آمیز را پخش نکردید و پول نخود را چاپ کردید واقعا خنده دار است برای همین که آدم از لر بودن خود شرمسار می شود و هیچ کس لرها را بحساب نمی آورد چونکه مردمی با این سطح انتظار و رسانه هایی مثل شما داریم دیگر باید لر را در موزه پیدا کرد با این وضعیت نه کسی لر را به حساب می آورد و نه کسی دوست دارد لر خوانده شود شما در پخش نظرات صاحب اختیار هستید پس چرا این چرت و پرت ها گندم و نخود و غیره پخش می کنید ؟ ولی نظر انتقادی راجب سریال توهین آمیز را پخش نمی کنید آیا فکر نمی کنید خیلی در سطح پایین فکر می کنید من کلی خندیدم که از یک نماینده انتظار دارید راه بیافتد و پول گندم و نخود و .. جمع کند چک برگشتی هم فکر کنم قبول کنه کلا ایشون بجای اینکه نماینده باشد شر خر است
نقل قول کردن
#7 بیرانوندلرستان 1396-08-02 18:37
[quote name="کوکلا"]مت اسفم برای سایت یافته که مطالب کاربران را پخش نمی کند بویژه نظرات انتقادی و بر حق و بجای آنها یک سری مطالب بی محتوا مثل دریافت پول گندم و نخود و پیاز را نشر میدهد
باهاتون موافقم نطرات انتقادی رو درج نمیکنه..آقای بیرانوند پیگیر مطالبات عدس کاران باش..باتشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا