یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چگنی گفت: احداث بیمارستان امام خمینی چگنی در راستای رفع نیازهای درمانی مردم این شهرستان به سرانجام رسید.
به گزارش یافته، محمد ناصری در خصوص اهمیت احداث بیمارستان امام خمینی در دوره چگنی بیان کرد: بیمارستان امام خمینی در گذشته به صورت نیمه کاره رها شده بود که به لطف دولت تدییر و امید در خرداد ماه سال 96 افتتاح و به بهره برداری رسید که این پروژه را می توان نماد خدمت بی منت به مردم نامید.
ناصری متراژ این بیمارستان را هزار و هشتاد متر با زیربنای هزار و دویست و 60 متر اعلام کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چگنی با بیان اینکه 7 میلیارد تومان اعتبار صرف هزینه ساخت و خریداری تجهیزات این مرکز بهداشتی درمانی شده است، گفت: این بیمارستان در چهار طبقه دارای امکاناتی نظیر: رادیولوژی، اتاق عمل سرپایی، اورژانس، داروخانه، اتاق سی پی آر، زایشگاه، آزمایشگاه و بخش بستری می باشد.
ناصری در خصوص تعداد پزشکان مستقر در این بیمارستان اظهار داشت: در این مرکز چهار پزشک عمومی و دو متخصص اطفال و داخلی در حال خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان دوره چگنی هستند.
وی در ادامه سخنان خود خبر داد: با قولهای مساعد ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مقرر شده ان شاء الله تا پایان سالجاری پزشک مورد نیاز سایر رشته های مورد نیاز را در این مرکز داشته باشیم.
ناصری در خصوص سطح درمان در این مرکز تشریح کرد: در سطح اول یعنی پزشک عمومی خوشبختانه بدون هیج مشکلی منطقه را پوشش می دهیم. در سطح دوم با توجه به اینکه بیمارستان تازه افتتاح شده دو پزشک متخصص داریم اما در دیگر رشته ها با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم ولیکن با تلاش های مستمر ریاست بیمارستان درصددیم، دیگر پزشکان متخصص را نیز پوشش دهیم که به یاری خدا جوابگوی صد درصدی بیماران باشیم.

 
 


ساخت 8 مرکز بهداشت در سطح شهرستان چگنی
 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چگنی خبر داد: 55 مرکز بهداشتی در سطح شهرستان وجود دارد که شامل 43 خانه بهداشت، 5 مرکز شبانه روزی و 4 پایگاه فوریت های پزشکی هستند که 16 مورد از این مراکز در زمان در زمان دولت تدبیر و امید و در راستای تحقق طرح تحول سلامت با پیگیری های رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ساخته شده و یا در حال احداث است.
محمد ناصری افزود: از 16 مرکز مذکور 8 خانه بهداشت نیز در حال ساخت است و به یاری خداوند متعال تا پایان سالجاری افتتاح خواهند شد.
ناصری ادامه داد: ساختمان ستاد شبکه بهداشت شهرستان چگنی که در شهر دوره چگنی در حال ساخت است، شامل چهار طبقه می باشد: طبقه اول درمانگاه سراب دوره، طبقه دوم آزمایشگاه مرکزی و سوم و چهار شامل ساختمان ستاد هستند.
وی در ادامه تاکید کرد: تا پیش از این اصلا دندانپزشکی در شهرستان دوره چگنی وجود نداشت! و وضعیت بهداشت درمان در قیاس با پیش از دولت تدبیر و امید اختلاف زیادی داشته که با توجه به نظرخواهی مردم و خدمات ارائه شده، پیشرفت حوزه خدمات درمان در شهرستان چگنی واقعا چشمگیر است.
به گزارش خبر آنلاین؛ ناصری اظهار کرد: سه دندانپزشک در صبح و عصر با احتساب نرخ هزینه دولتی آماده خدمت رسانی به مردم کم بضاعت این منطقه هستند و همین مساله تا حدود زیادی توانسته پاسخگوی نیاز مردم این شهرستان باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 طولابی 1396-07-28 21:31
با سلام
در سطر دوم از کلمه دوره چگنی استفاده کرده اید که می بایست بنویسید چگنی.چون نام این شهرستان چگنی است و مرکزآن شهر سراب دوره.
نقل قول کردن
#2 بساطیان 1396-07-29 13:40
با سلام خدمت جناب آقای ناصری و خدا قوت به ایشان و همکارانشان
مردم شهرستان چگنی شایسته خدمتند.انتظار میرود دانشگاه علوم پزشکی، نسبت به تجهیز بیمارستان حضرت امام و حضور بیشتر متخصصان جهت رفاه حال این شهرستان محروم اقدام لازم را عملی نمایند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا