یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهروندان ازنایی در اعتراض به بی‌توجهی مسوولان به جاده ازنا -اراک طومار 40 متری امضا کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل از ازنا خبر، محور ازنا-اراک یکی از محورهای کم‌عرض و پرخطر در سطح کشور به شمار می‌رود که سالانه به دلیل همین عرض کم و وضعیت نامناسبی که دارد جان ده‌ها تن از هم‌وطنانمان را می‌گیرد.
تابستان امسال مشکلات موجود در این محور باعث چندین تصادف مرگبار شد که در پی آن چندین نفر از جوانان این شهرستان کشته شدند.
در پی این تصادفات مردم شهرستان ازنا و تابع آن در اقدامی خودجوش و در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان به اصلاح وضعیت این محور اقدام به تجمع در این محور و مسدود کردن آن کردند تا شاید مسئولان چاره‌ای برای این محور مرگبار بی اندیشند.
اما این اعتراض‌ها راه به‌جایی نبرد و حتی به گفته افراد محلی برخی از افرادی که نسبت به وضعیت این محور مرگبار تجمع اعتراضی مسالمت‌آمیز کرده بودند به دستور برخی مسئولان دستگیر شده‌اند.
اما برخوردهای قهرآمیز باعث نشده که مردم ازنا دست از اعتراض بردارند و پس از آن در نماز جمعه اقدام به امضای طوماری برای ارسال به دفتر مقام معظم رهبری و گلایه مسئولان شدند.
حال در روز شهادت سید و سالار شهیدان نیز عزاداران حسینی در شهر ازنا بار دیگر با امضای این طومار گلایه و اعتراض خود از مسئولان دولتی و به‌ویژه راه و شهرسازی را اعلام کرده این طومار را به دفتر مقام معظم رهبری ارسال می‌کنند تا شاید مسئولان راه و شهرسازی به خود آمده و فکری به حال این محور مرگبار کنند.
امضاکنندگان این طومار 40 متری اعلام کرده‌اند امضای این طومار هرگز برای اعتراض به کم‌توجهی برخی مسئولان به شرایط موجود است و لذا اجازه نخواهیم داد اشتباه برخی مسئولان به پای نظام اسلامی نوشته شود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا