یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین معضل این استان است از دولت درخواست کرد به توسعه آن توجه ویژه داشته باشد.
به گزارش یافته، مجید کیانپور در گفت‌وگو با خانه ملت با تأکید بر ضرورت توجه ویژه دولت دوازدهم به استان لرستان، گفت: واقعیت این است که لرستان گنج نهفته و ناپیدای ایران است اما به دلیل بی‌توجهی‌ها همچنان محروم و مظلوم باقی‌مانده است.
 
توسعه‌نیافتگی استان لرستان آسیبی جدی
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، توسعه‌نیافتگی استان لرستان را به خصوص در زمینه صنعت یک آسیب بزرگ دانست و افزود: لرستان سرشار از منابع کانی و طبیعی است اما هیج اراده‌ای برای بهره‌گیری و بهره‌برداری از این مواهب الهی وجود ندارد و به همین دلیل نیز محرومیت بر این استان سایه افکنده است.
 
ضرورت توجه هرچه بیشتر دولت دوازدهم به نارسایی‌ها و کاستی‌های لرستان
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دولت دوازدهم به نارسایی‌ها و کاستی‌های استان لرستان، ادامه داد: بیکاری اساسی‌ترین مشکل و معضل این استان است که تا به امروز هیچ تدبیری برای آن اندیشیده نشده است و انتظار می‌رود دولت به این موضوع ورودی جدی کند.
نماینده مردم دورود و ازنا بهره‌برداری کامل و نهایی از دو پروژه اشتغال‌زا صنایع غذایی گهر دورود و مجتمع ذوب‌آهن و فولاد ازنا را با توجه به ظرفیت بالای اشتغال‌زایی آنان گام مهمی در کاهش نرخ بیکاری منطقه عنوان کرد و یادآور شد: از دولت انتظار داریم با تخصیص اعتبار کافی زمینه بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور را فراهم سازد.


دیدگاه‌ها  

#1 جمشید لرستان 1396-06-29 21:30
این رو که همه میدونن
مجمع نمایندگان استان لرستان چکار کرده تا الان
البته بجز مصاحبه
نقل قول کردن
#2 آریان 1396-06-29 21:38
متاسفانه آن در لرستان کم کاری از سوی مسئولین صورت گرفته از همه لحاظ نسبت به اصفهان کویری وسایر کلانشهرها حدود۵۰ سال عقب افتادیم وجهت دستیابی به حد متوسط فقط اراده دولت لازمه در غیراینصورت کماکان رتبه ننگین اول بیکاری ومحروم به لرستان غنی اما محروم مانده تعلق خواهد گرفت
نقل قول کردن
#3 رضا 1396-06-29 22:31
آقای کیانپور پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از اقشار کم در آمد جامعه اند
نقل قول کردن
#4 سپهر عاشق خرم آباد 1396-06-30 12:46
بیکاری باعث شد تا بنده هم به موج گسترده جوانان مهاجر لرستان به کلانشهرها بپیوندم
نقل قول کردن
#5 دورود شهر من 1396-07-01 12:51
آقای کیانپور فقط مرد مصاحبه هست اونم به لطف پایگاه خبری یافته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا