یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مؤسس هیات عشاق العباس لرستانی‌های مقیم تهران اظهار داشت: لرستانی‌های مقیم تهران از ابتدای محرم ۱۴۳۹ (ه.ق) به مدت ۱۳ شب در تهران به عزاداری می‌پردازند.
حاج حسین سلوک در گفتگو با خبرنگار یافته گفت: از ابتدای تأسیس هیات عشاق العباس تاکنون هر سال به مدت ۱۳ شب درهیات عشاق العباس میزبان لرها و عزاداران و علاقه‌مندان به اهل‌بیت و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده‌ایم امسال هم برای هفتمین سال متوالی با برنامه‌های متنوع و سخنرانان و مداحان در خدمت عزاداران حسینی خواهیم بود.
وی همچنین افزود: امسال برای رفاه حال عزاداران زمینی بالغ‌بر 2 هزارمتر مربع با امکانات رفاهی و بهداشتی و دو برابر وسعت محفل قبلی با دکوری زیبا و متفاوت تدارک دیده شده و از یک ماه قبل برای اماده‌سازی و ارائه خدمات به عزاداران به‌صورت شبانه‌روزی کار شده است.
وی همچنین از سخنرانان امسال به آیت‌الله سید خلیل حسینی ٬حجت‌الاسلام علی سرلک و حجت‌الاسلام فاطمی خرم‌آبادی و مداحان اهل‌بیت حاج علی موسوی ٬حاج علی جهان‌آرا و حاج ناصر مالکی و همچنین مداحان مهمان نام برد.
سلوک در پایان افزود: به سبک و سیاق عزاداری لرستان «آیین گـِل» همراه با ساز «چمریونه» و همچنین «آیین چهل‌منبر» در محل هیات برگزار خواهد شد.
وی از عموم تمام لرهای مقیم تهران و علاقه‌مندان و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای حضور پرشور حسینی در هیات دعوت به عمل آورد.

شایان‌ذکر است مکان جدید هیات عشاق العباس لرستانی‌های مقیم تهران به آدرس ذیل نقل‌مکان کرده است:
بزرگراه ستاري جنوب- بلوار فردوس غرب- بلوار شقايق- نبش كوچه سيزدهم شرقي


خبر: سعید معتمدی

دیدگاه‌ها  

#1 الهام 1396-06-28 11:56
به به

با تشکر
واقعا هیات عالی و پر از فیضیه

اجرشون با امام حسین

از سید علی موسوی بیشتر استفاده کنید ایشون بی نظیره
نقل قول کردن
#2 ایران لره 1396-06-29 07:26
لوران اولین ایرانیان_بومیان سرزمین_همه جای ایران سرای لرهاست./یاحسین
نقل قول کردن
#3 حسین 1400-05-27 22:20
ممنون از حاج ناصر مالکی عزیز. لطفا سلام بنده رو بهشون برسونید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا