یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همایش پیاده‌روی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، به مناسبت 25 ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان همایش پیاده‌روی با حضور بازنشستگان، مستمری‌بگیران و خانواده‌های آنان در پارک زیباکنار خرم‌آباد برگزار شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی، ورزشی را ایجاد نشاط و شادابی و ترغیب بازنشستگان و مستمری‌بگیران به انجام ورزش و مشارکت در برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: با نهادینه کردن ورزش در بین این قشر ارزشمند علاوه برداشتن یک جامعه بانشاط می‌توان به افزایش سن امید به زندگی افراد و افزایش طول عمر سالمندان کمک کرد و از طرفی با تأمین و ارتقای سطح سلامت آنان در هزینه‌های درمان صرفه‌جویی کرد.
"شهناز حمزه‌لویی" با اشاره به اینکه بیش از ۵۵ هزار نفر از جمعیت استان به‌عنوان مستمری‌بگیر از تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند گفت: تعداد ۶۱۴۴ نفر از این آمار در دوران اشتغال در مشاغل سخت و زیان‌آور مشغول به کار بوده‌اند که با استفاده از قانون بازنشستگی در مشاغل سخت بازنشست شده‌اند.
نکته قابل‌توجه این است این آمار متأسفانه رقم قابل‌توجهی است و باید کارفرمایان با زدودن شرایط سخت و کاهش آلاینده‌های محیط کار شرایط افزایش مدت اشتغال و بیمه پردازی و استمرار دوره حضور کارگران در چرخه تولید را فراهم کنند.
در این همایش پس از پیاده‌روی به تعدادی از بازنشستگان حاضر به ‌قید قرعه جوایزی اهدا شد.





خبر: حجت آرین

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا