یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 در پي درج مطلبي با عنوان " انجمن خرم‌آبادی‌های مقیم مرکز تشکیل می‌شود " در پایگاه خبری یافته، هیئت مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم استان تهران جوابيه‌اي به شرح ذیل ارسال كرد:

هیئت‌مدیره انجمن لرستانی‌ها از تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد قانونی و سالم با هدف وحدت و تعالی دیارمان لرستان استقبال می‌کند.
مدیر مسئول محترم پایگاه خبری یافته با سلام
خواهشمند است جوابیه ذیل را در پاسخ مطلب مربوط به انجمن لرستانی‌های مقیم استان تهران درج فرمایید:
چنانکه استحضار دارید از سال گذشته به بهانه‌های واهی گروهی که آمران و عوامل آن‌ها برای این هیئت‌مدیره شناخته‌شده می‌باشند. از طرق مختلف ازجمله مراجعه و طرح شکوائیه در نیروی انتظامی، استانداری و وزارت کشور و هم‌چنین تهیه طومار با اسامی نه‌چندان واقعی که در آن پایگاه خبری انتشار یافت در صدد از میان برداشتن این انجمن بر آمدند. از آنجا که هدف این انجمن دامن زدن به نفاق و چنددستگی نیست و همواره سعی در ایجاد وحدت داشته است در مقام پاسخگویی برنیامد و این افراد را به وحدت و مشارکت و رقابت سازنده در انتخابات دعوت نموده است.
شاهد این مدعا هم به غیر از تعدادی از لرستانی‌های کاملاً بی‌طرف که بسیارند. ارگان‌های دولتی مرتبط به‌ویژه استانداری تهران است. هیئت‌مدیره با صلاحدید این مرجع و ناظر قانونی بر سازمان‌های مردم‌نهاد یعنی استانداری انتخابات هیئت‌مدیره را باهدف جلب مشارکت هرچه بیشتر هم استانی‌های ساکن پایتخت به تأخیر انداخت و در نهایت اعضای جدید هیئت‌مدیره با رأی نسبتاً بالا انتخاب شدند.
هیئت مدیره جدید به خاطر حفظ حرمت این تعداد افراد جو ساز از انتشار میزان آرا خودداری نمود هرچند اگر لازم باشد میزان اقبال بسیار اندک لرستانی‌ها به این معدود افراد را منتشر خواهد کرد.
متأسفانه تاریخ لرستان ما مشحون از چنددستگی‌ها، تنگ‌نظری‌ها و حسادت‌هاست و از این مسیر استان ما آسیب فراوان دیده و خواهد دید. این آقایان همچنان در حال جوسازی‌اند و ما در صدد دامن زدن به اختلافات بیهوده نیستیم
هیئت مدیره انجمن لرستانی‌ها از هرگونه تشکل مردمی قانونی و سالم که هدفش وحدت و تعالی دیارمان لرستان باشد با خوشحالی استقبال می‌نماید و آماده پذیرش هرگونه انتقادات سالم و پیشنهادات سازنده و همراهی است در عین حال این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا بر علیه هرگونه شایعه‌پراکنی و غوغا سالاری در مورد انجمن در محاکم صالحه قضایی اقامه دعوی نماید.
هیئت‌مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم استان تهران

دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادی 1396-06-22 15:18
سلام از انجمن لرستانیها در خواست داریم اسامی این افراد را اعلام کند هرجند برای برخی از هم شهریان شناخته شده اند وهدفشان از این تفرقه فقط سودجویی بنام خرم اباد است
نقل قول کردن
#2 گودرزی 1396-06-22 18:09
انجمن لرستانی ها چه ربطی به انجمن خرم آبادیها دارد ؟
نقل قول کردن
#3 طاها-لرستانی 1396-06-30 01:04
;-) مهدی سرلک
همه استان باید وحدت داشته باشیم و با تمام توان از اجمن بزرگ لرستانیهای مقیم تهران که سابقه زیادی داردمتحد شویم ،آب مان را بردند ،خوردند کویر را آباد کردند ما در فکر انجمن ززو ماهرو هستیم
نقل قول کردن
#4 6969 1396-07-02 17:27
اقا جمعش کنید تو رو خدا...طرف از رومشکان 20ماشین ادم
اورده بود که رای بدن بهش بعد میخاد کار فرهنگی بکنه برای این استان...گرزی زدین تو فرهنگ لرستان با این کار هاتون ..
نقل قول کردن
#5 شهروند 1402-06-25 17:57
انجمن باید از میان مدیران دلسوز و افراد باسواد و کاردان انتخاب شود نه افراد قبیله‌ای و عشیره‌ای ایلیاتی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا