یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اجتماعی دادگستری استان لرستان گفت: شهرداری‌های لرستان خوب کار نکرده‌اند و افراد بی‌کیفیت در بدنه شهرداری قرار دارند، در شهرداری به حدی نیرو زیاد شده که جوابگوی مشکلات شهر نیست.
 به گزارش یافته به نقل از تسنیم، محمدتقی شاکرمی ظهر امروز در بررسی اقدامات لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری شهر خرم‌آباد که در استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه حقوق شهروندی از حقوق عمومی است که متأسفانه ما به‌عنوان حقوق شخصی در نظر می‌گیریم اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در امری پیشگیری کنیم باید پیش‌دستی کنیم، متأسفانه در حاشیه شهر مردم از گرسنگی می‌میرند و در حال حاضر منطقه گل‌سفید آب شرب ندارند ولی ما حقوق عمومی را فدای باندبازی کرده‌ایم.
وی افزود: ای‌کاش این مسئولان خودشان در حاشیه‌ها بودند ولی تفاوت زندگی مسئولان و حاشیه‌نشینان شهر از زمین تا آسمان است، هرچقدر از این جلسات تشکیل شود مشکل حل نمی‌شود بلکه باید جلسات را در محلات حاشیه‌ای شهر برگزار و به درد دل مردم گوش کرد و درد را باید در حاشیه شهر دید.
معاون اجتماعی دادگستری استان لرستان عنوان کرد: در سیلاب سال گذشته یک دانشجو در شهر خرم‌آباد فوت شد و غیرت ما زیر سؤال رفت، این حادثه قابل‌پیشگیری بود و تنها شهرداری در این زمینه مقصر نبود.
وی با اشاره به اینکه یکی مباحث حقوق‌ شهروندی آگاه کردن مردم است بیان کرد: امروز فضای استان ما فضای سال‌های گذشته نیست و از بس مدیریت‌ها متغیر و حزبی شده به یک شهر بی‌دروپیکر تبدیل‌شده، ما نیاز به مدیریت، نظارت و کار کارشناسی داریم.
شاکرمی تصریح کرد: شهرداری‌ها خوب کارنکرده‌اند و افراد بی‌کیفیت در بدنه شهرداری قرار دارند، در شهرداری این‌قدر نیرو زیاد شده که جوابگوی مشکلات شهر نیست و این بیت‌المال است که حساب‌وکتاب دارد، چرا شهرداری‌ها از کارشناسان استفاده نکرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین آفت و آسیب ما قانون‌گریزی است، ما نیاز داریم علمی حرف بزنیم و عمل کنیم، امروز اگر بتوانیم مردم را به حقوقشان آگاه کنیم مسائل و مشکلات ما 50 درصد کاهش می‌یابد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 آزاده 1396-06-14 23:33
ای آقا جناب معاون شما هم دلت خوشه،
دس رو دل مردم نزار خداوکیلی،
مردم شما ها رو ناجی خودشون میدونستن
که از بس شما هم به این مدیرا عادت کردید هم از یاد مردم رفتید هم مردم از یادتون رفتند به قول عامو ممجو ای مردم
نقل قول کردن
#2 امیر 1396-06-15 01:17
افرادی که با سفارش و پارتی بازی استخدام شهداری شدن فقط بار مالی دارن و به هیچ دردی نمیخورن.بویژه آقای ن
نقل قول کردن
#3 رضا 1396-06-15 15:59
یکی از مشکلات ایران این است که کسانی که خودشان می توانند کاری بکنند طوری سخن می گویند انگاری آدم عادی جامعه هستند و فقط انتقاد ازشان بر می آید.برادر عزیز تو که می توانی عمل کن.به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
نقل قول کردن
#4 علی 1396-06-16 00:58
جناب معاون دادگستری مغلطه نفرمایید.اولا از گرسنگی مردن مردم گل سفید صحت ندارد دوما فرضا صحت هم داشته باشد چه ربطی به شهرداری دارد؟ سوما شما که معاون دادگستری هستید به دادستان که همکارتان هست بفرمایید به عنوان مدعی العموم با شهرداران متخلف برخورد نمایند و کسانی که از قانون می گریزند رو تعقیب قضایی نمائید.
نقل قول کردن
#5 اکبر-ظ 1396-06-17 07:55
شهرداری هنوز بعد از 6 سال نتونسته تکلیف زمینهای خیابان تمدن {خیراباد پشت سیلوهای ارد} را مشخص کند .خود شهرداری خلاف کرده زمینهای دیگران را تصاحب و به دیگران {از جمله بنده} فروخته به ما سند سربی هم داده شده اما معارض زمین جلوی ساخت و ساز ما را گرفته و بعد از سالها تکلیف زمین ما مشخص نشده .شهردارها هم پشت سر هم عوض میشوند اما مشکل مردم همچنان پا برجاست .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا