یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه راه‌اندازی سد بختیاری استان لرستان به آرزوی مردم تبدیل شده است گفت: گره مشکلات شرکت پارسیلون خرم‌آباد پس از گذشت ۱۲ سال هنوز باز نشده است.
به گزارش تسنیم، محمد بیرانوندی ظهر امروز در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در با حضور وزیر اطلاعات در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه کارها در سایه وحدت اتفاق می‌افتد اظهار داشت: چالش حوزه اقتصادی این است که هر از گاهی ممکن است وحدت به تمام معنا وجود نداشته باشد اما منافع مردم بالاتر از خواسته شخصی است بنابراین باید از همه خواسته‌های شخصی بگذریم تا به آن برسیم.
وی افزود: توانایی و فرصت‌ها برای همیشه نیست و از آنجا که قدرت‌ها نمی‌مانند تا جایی که از دست برمی‌آید باید کار کنیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مسائل اقتصادی استان لرستان نیز عنوان کرد: استاندار لرستان برای پیگیری مشکلات شرکت پارسیلون خرم‌آباد جلسات متعددی برگزار کرد اما این چه گره‌ای است که 10 تا 12 سال زمان می‌برد تا باز شود.
این مسئول بیان کرد: مردم استان لرستان از دولتمردان توقع برطرف کردن دردها را دارند که در این راستا انتظار همراهی داریم.
بیرانوندی راه‌اندازی سد بختیاری را آرزوی مردم این استان دانست و گفت: با ایجاد این سد 11 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود بنابراین امیدواریم گره‌های کوچک این سد برطرف شود.
وی تصریح کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که می‌شود کمتر از این مجموعه را اداره کرد از این رو با توجه به دردهایی که در جامعه وجود دارد هم و غم خود را به کار بگیریم.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-06-10 01:57
با سلام و عرض ادب
جناب آقای بیرانوند لطفا بفرمایید چگونه 11 هزار شغل ایجاد می شود؟ این آمار و ارقام را از کجا استخراج کردید؟احساساتی حرف زدن شما نشان از عدم اطلاعات کافی دارد
نقل قول کردن
#2 شهروند 1396-06-10 09:21
عجبا فکر کنم نزدیک انتخابات است
نقل قول کردن
#3 علی 1396-06-10 09:27
باسلام خدمت شما جناب آقای بیرانوند بنده کارشناس مکانیک نیروگاه میباشم با توجه به آشنایی که با انواع نیروگاه دارم متوجه نمیشوم چجور یک سد یازده هزارفرصت شغلی ایجاد میکنن
امروزه کشورهای توسعه یافته فقط برای سدهای تامین آب کشاورزی وشرب وذخیره ای در حجم کم برنامه ریزی میکنندتورا بخدا از ساخت سدهای غیر اصولی مانند سیمره در محدود استان لرستان جلوگیری کنید ایکاش به جای سد سیمره سد معشورهدر کوهدشت که موقعیت بسیار مطلوب تری داشت ساخته میشد.درضمن مشکلات مردم لرستان تنها با خود باوری وبازگشت به فرهنگ غنیشان حل خواهد شدنه با چشم داشتند به مسئولین مرکز نشین .به امید جا افتادن وهمه گیر شدن فرهنگ مطالبه گری در خرم آباد.وسربرزی خورماوه.باتشکر از سایت یافته.
نقل قول کردن
#4 مهرداد 1396-06-10 11:16
فقط شعار .
درد مردم پولی که ارمان برده
نقل قول کردن
#5 محسن 1396-06-10 12:54
آقای بیرانوندی پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند
نقل قول کردن
#6 حسین 1396-06-10 12:58
اقای دکتر محمد بیرانوندی وزیر اقتصاد و امور دارائی ورییس کل بانک مرکزی را بخاطر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان استیضاح کن
نقل قول کردن
#7 اکبر-ظ 1396-06-10 14:06
درسته جناب بیرانوند سالهاست که نمایندگان استان لرستان همین حرفهای شما را تکرار می کنند اما چرا دولت مردان لرستان را فراموش کرده اند ؟ در واقع نمایندگان محترم نتوانسته اند دولتمردان را متقاعد کنند .
نقل قول کردن
#8 رضا 1396-06-11 16:01
با توجه به اینکه اطراف این سد زمین کشاورزی وجود ندارد و فقط کاربرد تولید برق دارد بعید می دانم 11 هزار ایجاد اشتغال داشته باشد.مگر کارخانه تولیدی است که این همه اشتغال ایجاد کند؟لطفاً در ارایه آمار و ارقام بازنگری نمایید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا