یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به افزایش خودکشی بین جوانان لرستانی به خاطر بیکاری هشدار داد.
http://yaftenews.ir/images/94/94-5/malekshahi.JPGبه گزارش یافته، "الهیار ملکشاهی" در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 7 شهریور) مجلس شورای اسلامی با تبریک به مناسبت هفته دولت در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور در خصوص اجرایی نشدن عملیات اجرایی سد حیاتی تنگ معشوره گفت: آقای روحانی؛ علی‌رغم بازنگری و مطالعه جدید و نظر کارشناسان و تثبیت تخصیص اعتبار و ابلاغ آن و روال تأمین قسمتی از بودجه کماکان این سد شروع به ساخت نشده است.
وی افزود: آقای رئیس‌جمهور؛ شما که در سفر استان به لرستان به مردم قول دادید که به‌زودی این سد آغاز به کار خواهد کرد، اجازه ندهید که اطمینان مردم لرستان به دولت شما تبدیل به یأس و بی‌اعتمادی شود و دستور تسریع در اجرای عملیاتی این سد را صادر کنید.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: تذکر بعدی به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص رفع مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان در استان لرستان است که باوجود پیگیری‌های نمایندگان و وعده‌های بانک مرکزی کماکان این مشکل لاینحل باقی‌مانده است و هرچند شما در سمت وزارت به‌تازگی آغاز به کارکرده‌اید، اما انتظار داریم که دستور ویژه‌ای در خصوص پرداخت اصل سپرده‌گذاران و همچنین پرداخت سود سپرده‌گذاران مطابق قرارداد منعقده صادر شود.
وی تصریح کرد: تذکر دیگر بنده به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. جناب آقای ربیعی؛ وضعیت اشتغال در استان لرستان بسیار اسفبار است و هرروز شاهد خودکشی جوانان در این استان هستیم که از زندگی مأیوس شده‌اند و رتبه بیکاری استان لرستان بسیار بالاتر از آمارهایی است که به‌صورت ساختگی بیان می‌شود. از شما مؤکداً می‌خواهم کارگروه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت اشتغال در این استان تعیین کنید.
ملکشاهی همچنین در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در خصوص تعیین تکلیف و رفع مشکلات عملیاتی اجرایی پروژه پتروشیمی کوهدشت انتظار داریم که دستور ویژه‌ای در جهت رفع مشکلات این پروژه صادر شود.

دیدگاه‌ها  

#1 آزاده 1396-06-07 15:42
مرگ بر خائنین درحق جوانان لرستان
نقل قول کردن
#2 الف 1396-06-07 17:08
کاربردی ترین بخش یافته اسامی درگذشتگان بود که انهم بروزنیست دیگه این سایت ارزش نگاه کردن نداره
نقل قول کردن
#3 محمد 1396-06-07 19:57
لرستان همیشه محروم
نقل قول کردن
#4 مهدی 1396-06-07 21:10
آمارسازی در حوزه اشتغال بلای جان جوانان لرستان شده . مدیران با آمارسازی در حق جوانان لرستان ظلم میکنند . عملکرد ضعیفشان را با آمارهای الکی میخوان سرپوش بزارن
مدیران اگر کاری از پیش نمیبرید حداقل با آمارهای دروغین حق جوانان لرستان را پایمال نکنید
نقل قول کردن
#5 جمشید لرستان 1396-06-07 21:35
درسته جناب اقای ملکشاهی
شما هم دور دوم هست که نماینده لرستان هستین
خسته نباشین شما و بقیه همکاران محترمتون
نقل قول کردن
#6 آرش 1396-06-08 00:16
کاش سهم شما هم در افسردگی و نامیدی جوانان حوزه انتخابیه تان مشخص می شد...
نقل قول کردن
#7 غمخوار خرم آباد 1396-06-08 13:32
رونق صنعت توریسم تنها راه نجات لرستان از منجلاب فقر و بیکاری در میان مدت و بلندمدت می باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا