یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حتما همه‌ی شما گرامیان؛ با این پیامک تکراری و غیرمودبانه‌ی «من در جلسه هستم»! آشنا هستید.
مسئولان و کارمندان این مملکت به جای پاسخ‌گو بودن ناتوانی و فشل بودن خود را با این جمله‌ی کوتاهِ توهین‌آمیز خلاص و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.
پس از بارها مراجعه‌ی حضوری به یک اداره وقتی دستت به جای نمی‌رسد به تلفن همراه متوسل می‌شوی زیرا تلفن ثابت را اصلاً جواب نمی‌دهند.
شوربختانه موبایل هوشمندشان یا در دسترس نیست یا سرگرم گپ‌وگفت با دوستان در تلگرام مفت و جانی اداره‌‌شان هستند!‌
 تازه می‌بینی موبایل که یک وسیله‌ی «ارتباطی» در عصر «ارتباطات» است هم به درد نمی‌خورد و برای لای جرز دیوار خوب می‌باشد و گرهی را از مشکلات تو نمی‌گشاید. بیچاره این مردم که دل خوش کرده‌اند به کارمندان و مدیران این کشور!
آن‌ها حتا حاضر نیستند برای لحظه‌ای وقت نازنین و گران‌بهای خود را در اختیار ارباب رجوع بگذارند و با این جمله‌ی کذایی خودشان را راحت می‌کنند؛ جمله‌ای که با ضمیر اول شخص «من» که غیرمودبانه و حاکی از گستاخی و حق به جانب بودن آنان است!
 آیا این‌ها وجدان ندارند؟
آیا این حقوقی که می‌‌گیرند، حلال است؟
 وای ما! وای بر این مملکت که به چنین روزی افتاده‌است! برای چندمین بار با یکی از کارمندان بخش حسابداری شهرداری مرکزی خرم‌آ‌باد تماس می‌گیرم و هر بار این جمله‌ی «من در جلسه هستم»! چون پتکی بر سرم فرود می‌آید!
من در جلسه‌ام یعنی: برو گم شو، یعنی مزاحم نشو، یعنی کار نداری/ داری به درک و...
به راستی این جلسات غیرضرور و همیشگی چه سودی برای جامعه‌ی بدبخت و زهوار‌دررفته‌ی ما دارد؟
جلساتی که جز وقت‌کُشی و حرام کردن نیرو و انرژی ما چیزی دربر ندارند. سهم مردم و مشتری در این بین کجاست؟ احترام به مردم که ولی‌نعمت شما هستند، کجاست؟
آیا شما می‌دانید اگر این مردم نباشند ارزش پشیزی ندارید؟! از خوابِ بی‌خیالی و غفلت بیدار شوید که خیلی زود دیر می‌شود...

سیمره

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1396-05-29 11:30
تازگی ها پیام میدهند "مشترک مورد نظر در حال عبادت است" :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
#2 علی 1396-05-29 13:02
ضمن تایید فرمایشات نویسنده محترم این مطلب که بیشتر یک درد دل بود ولی یادمون باشه که اولا همه ی کارمندان چنین خصلتهایی که دراین متن سراسر توهین امیز اومده رو ندارن...بسیاری ازکارمندان ما افرادوظیفه شناس و حلال وحرام شناسی هستند که باوظایف خودشون آشنایی کامل دارند.دوما عبارت من درجلسه هستم توهین امیز نیست..این عبارت برای این هست که شخص پشت خط بدونه که علت عدم جوابگویی شخص مقابل چی هست...البته بعضی هم سواستفاده میکنن مثل همین کارمندمحترم شهرداری...به هرحال بکاربردن چنین عبارتی خیلی بهتر از رد تماس دادن و قطع کردن تماس هست....سوما یادبگیریم وقتی میخواهیم از یک رفتارناهنجار اجتماعی انتقاد کنیم همه ی مردم رومتهم نکنیم مثلا ننویسیم کارمندان این مملکت....همه ی کارمندان فشل نیستند.همه موبایل به دست نیستند.همه به وای فای مجانی اداره متصل نیستند.همه از زیربارمسوولیت شانه خالی نمی کنند.اگر بکار بردن یک جمله ازنظر نویسنده محترم این شکواییه اینقدر توهین آمیزه مطلبی که ایشون نوشتن توهین به چند میلیون کارمند سراسر کشوره...یادبگیر یم نقد کنیم نه توهین.
نقل قول کردن
#3 حامد 1396-05-29 13:56
آخه اين چه مطلب آموزنده اييه؟

واقعا اين مطالب باعث روشن شدن افراد ميشه؟
نقل قول کردن
#4 معظمی 1396-05-29 13:58
" من در جلسه هستم"

یعنی برادر عزیز درخواست نابجایی داری و منم یه کارمندم و اختیاراتم محدود نمیخوام شرمندت باشم هی مدام زنگ میزنی و توقع نابجایت را هی تکرار می‌کنی بعد می گویی این پیامک توهین آمیز است.

آری برادر این پیامک یعنی با عرض شرمندگی زیاد نمی‌توانم زیاده‌خواهی شما را پاسخ بدهم چرا درک نمی‌کنی؟
نقل قول کردن
#5 همشهری 1396-05-29 14:37
داخل جلسه رسمی که درست نیست با تلفن صحبت کنی در جلسه هستم بسیار هم مناسب و مودبانه است تفسیر نوسینده اشکال دارد
نقل قول کردن
#6 فاضلی 1396-05-29 21:32
با سلام من ساکن تهران هستم و گاهی به زادگاه خود خرم اباد مراجعه میکنیم ،همیشه در خرم اباد مشاهده میکنم که کارمندان شاید از ده خواسته ارباب رجوع ۷تا۸ خواسته رابه بهانه واهی رد میکنند ویا نیستند ومیگویند در جلسه هستند در حالی که من زمانی کارم را در تهران پیگیری میکنم هیچگاه این مشکلات را ندارم واین جلسات وبی مسعولیتیها فقط در شهر ما مشاهده میشود
نقل قول کردن
#7 دارا قاسمي 1396-05-29 22:33
جديدأهرماه برأي إنجام كاري به تهران ميرم در صورتي درسه خودم هم قابل إنجام هست امابادلايل واهي إنجام نميدهندحالاقضاو ت باشما
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا