یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: خاطرات رزمندگان سند تاریخ انقلاب است و باید برای همگان بازگو شود.
به گزارش تسنیم ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان استان لرستان اظهار داشت: بیان کردن خاطرات از زبان آزادگان سبب قوی شدن اراده ملت شده و لازم است این خاطرات گفته شود.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی توسط ایثارگران نوری ایجاد شد که شرق تا غرب دنیا متوجه شدند و این در حالی است که این اتفاق سبب از بین رفتن خفاشان شب شد که از ابتدای انقلاب توطئه ایجاد کرده‌ بودند.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در جبهه‌های جنگ رزمندگان همیشه برادران رزمنده را بر خود مقدم می‌دانستند تصریح کرد: ولی امروز مدیران و مسئولان برادران خود را برادر مجروح و ایثارگر مقدم می‌دارند.
 میرعمادی گفت: زمانی یک اسیر شرط یک مصاحبه با خبرنگار خانم را داشتن حجاب عنوان می‌کرد اما امروز نماینده مجلس تا کمر برای یک عکس سلفی با یک خانم خم می‌شود تا به حقارت برسد.
وی با تاکید بر اینکه امروز مسئولیت آزادگان سنگین‌تر از گذشته است عنوان کرد: تجمل‌گرایی و عافیت‌طلبی خطرهای انقلاب هستند و این در حالی است که نمایندگان مجلس امروز دغدغه جلوگیری کردن از پرداخت حقوق‌های نجومی را ندارند و به ثروت‌اندوزی اقدام می‌کنند.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه آزادگان امروز وظیفه نگهداری از انقلاب را بر عهده دارند خاطرنشان کرد: هیچکس غیر از آن‌ها نمی‌تواند این انقلاب را حفظ کند و باید از انقلاب و رهبری جانانه دفاع کنیم تا همیشه سربلند بمانیم.
میرعمادی عنوان کرد: رمز پیروزی در تمام عرصه‌ها مقاومت است و آزادگان نیز الگوهای مقاومت بوده و نتیجه اسارت آن‌ها تشکیل جبهه مقاومت اسلامی است.
وی با بیان اینکه در 38 سال همواره آمریکا در برابر ایران شکست خورده است، خاطرنشان کرد: دلیل این پیروزی ایستادگی و مقاومت مردم ایران و معرفی اسلام و افشای ظلم آمریکای خونخوار است.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: آزادگان قهرمانان تاریخ انقلاب هستند و بر همه ثابت کردند که عامل اصلی ترورها آمریکا است و تعداد ترورهای آمریکا در ایران بعد از انقلاب به 17 هزار ترور رسیده است.
میرعمادی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی مهم‌ترین توطئه دشمن بود، بیان کرد: حاصل جنگ شهادت و اسارت نیست و باید خاطرات آزادگان که سند تاریخ انقلاب است برای نسل‌های آینده بازگو شود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا