یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرهنگستان هنر از معلم فداكار لرستاني، عزيز محمدي‌منش براي سال‌ها تلاش در راه اعتلاي فرهنگ كشور تجليل مي‌كند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، اين مراسم با حضور محمدعلي‌ معلم دامغاني رئيس فرهنگستان هنر و كرمعلي قندالي رئيس سازمان عشايري برگزار مي‌شود.
عزيز محمدي‌منش معلم فداكار لرستاني است كه سال‌ها دغدغه‌اش، تعليم و تعلم به كودكان عشايري است كه در مناطق محروم و صعب‌العبور زندگي مي‌كنند و از داشتن مدرسه و كلاس درس محروم‌اند. او با تلاش زياد براي آن‌ها قلم، دفتر و كتاب تهيه مي‌كند و با گذر از رودخانه‌ها و كوه‌ها خود را به آن‌ها مي‌رساند تا خواندن و نوشتن را بياموزند. شايستگي‌ها و تلاش او بسيار ارزنده و در خور ستايش است، چرا كه او سبب‌ساز رشد و اعتلاي فرهنگ اين مرز و بوم است. به همين مناسبت فرهنگستان هنر بر آن شد، از اين معلم فداكار تجليل نمايد و تلاش‌هاي او را ارج نهد.
مراسم تجليل از اين معلم لرستاني، روز سه‌شنبه 24 مرداد، ساعت 11، در فرهنگستان هنر به نشاني خيابان ولي‌عصر (عج)، پايين‌تر از چهارراه طالقاني، شماره 1552، برگزار مي‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 داود 1396-05-23 15:30
من که مستند ایشون رو از شبکه مستند دیدم به حالشون غبطه خوردم، خوشا به سعادتشون.
نقل قول کردن
#2 حسین میر 1396-05-23 16:04
بنده این معلم دوست داشتنی را در سفری که به سمت سپید شت بود شناختم بسیار انسان زحمتکش فعال و دلسوز ی است که حتی داروی مورد نیاز عشایر مناطق سخت گذر را از علوم پزشکی دریافت میکند و برای آنها میبردچون دسترسی به دارو ندارند.
نقل قول کردن
#3 رضا 1396-05-23 21:53
دورود بر این انسان وارسته از خودش گذشته آفرین
نقل قول کردن
#4 لرستان 1396-05-24 02:18
بهترین معلم بهترین راهنما و فداکار ترین معلم ایران...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا