یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

یکی از دلایل افزایش مهاجرت از الیگودرز نبود زیرساخت‌ها و عدم توجه به این مهم در سنوات گذشته می‌باشد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "احسان جهانیان" در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به ظرفیت‌های منطقه گفت: از جمله ویژگی‌های شهرستان الیگودرز هم‌جواری با ۴ استان کشور، وجود بیشترین سد در این شهرستان می‌باشد اما متأسفانه به‌رغم وسعت مهاجرت‌ها موجب شده به رده ششم جمعیتی استان تنزل نماید.
جهانیان گفت: در این شهرستان جوانان مستعدی وجود دارد که متأسفانه زمینه بهره‌مندی از این استعدادها در شهرستان وجود ندارد.
وی به مفاخر دینی و مشاهیر و علمای الیگودرز هم اشاره نمود و افزود: در حوزه‌های دینی علمایی در الیگودرز حضور داشته‌اند که برای تکریم آن‌ها کمتر مراسمی برگزار شده است.
جهانیان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی و تأکیدات امام‌جمعه الیگودرز مقرر شده همایش تکریم علمای شهرستان برگزار شود.
 
آینده الیگودرز روشن است
در این جلسه همچنین نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم الیگودرز مردمی آرام و اصیل می‌باشند گفت: شهرستان الیگودرز در لرستان دارای جایگاه رفیع و ویژه‌ای است و یقیناً با تلاش همه خدمتگزاران آینده‌ای روشن برای این شهرستان رقم خواهد خورد.
حجت‌الاسلام "احمد مبلغی" گفت: خدمت به مردم بر اساس مفاهیم دینی بسیار ارزشمند است که مدیران باید به آن توجه نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1396-05-22 22:42
با حرف درست نميشه آقای فرماندار
نقل قول کردن
#2 لرستانم آرزوست 1396-05-23 08:39
مسببین وضعیت کنونی الیگودرز چه کسانی هستند؟ آیا فکر نمی کنید مرکز نشینان استان با نگاه متفاوتشان به الیگودرز باعث این اتفاقات شده اند. گناه مردم الیگودرز چیست که مغضوب علیهم شده اند و متولیان استان 40 سال پس از پیروزی انقلاب حتی یک پروژه هم در این شهرستان افتتاح نکرده اند ولی شهرهای همجوار را به دلیل افتتاح پروژه های متعدد فربه کرده اند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا