یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌ جمعه موقت خرم‌آباد با بیان این‌که احیا نشدن واحدهای صنعتی مربوط به تحریم‌ها نیست بلکه مربوط به مدیریت مدیران است، گفت: باید صنایع کوچک و متوسط احیا شوند که این مهم مطالبه رهبری و همه مردم است.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم متقی نیا، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر با تأکید بر این‌که مدیران باید با رفتن به میان مردم و آشنایی با نیازهای آنان در ریشه‌کن کردن فقر و فساد کوشا باشند، گفت: نقشه راه دولت آینده توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم‌شده لذا دولت باید بر اساس برنامه ششم و رهنمودهای رهبری حرکت کند.
وی همچنین با اشاره به سالروز جنگ ۳۳ روزه رژیم اشغالگر قدس در برابر فلسطین و این‌‎که ایستادگی همراه باایمان تنها راه پیروزی جبهه مقاومت در مقابل زورگویان بود، افزود: رژیم اشغالگر قدس بعد از اتمام این جنگ با شکست خفت‌بار در مقابل فلسطین مواجه شد.
متقی نیا با گرامیداشت سالروز بازگشت افتخارآفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس گفت: آزادگان ما کسانی هستند که جزء بهترین‌های انقلاب هستند، آزادگان از اصحاب بعد انقلاب بوده وعده‌ای از آنان بیش از هشت سال در زندان‌های بعث عراق زندانی بودند.
وی با اشاره به روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط نیز اظهار کرد: باید صنایع کوچک و متوسط احیا شوند که این مهم مطالبه رهبری و همه مردم است.
متقی نیا ادامه داد: احیا نشدن واحدهای صنعتی مربوط به تحریم‌ها نیست بلکه مربوط به مدیریت مدیران است و احیای واحدهای تولیدی در توسعه استان نقش به سزایی دارند و می‌توانند مشکلات اشتغال، رکود و فقرزدایی را برطرف کند.
وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های دسترس برای اشتغال‌زایی احیا و راه‌اندازی صنایع کوچک و متوسط است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به سلفی گرفتن نمایندگان در مجلس گفت: بحثی که در جایگاه مجلس اتفاق افتاد درشان و مقام و منزلت مجلس و انقلاب اسلامی نبود و نمایندگانی که اقدام به‌عکس گرفتن کردند ظرفیت نداشته و باید از مردم عذرخواهی کنند.
وی ادامه داد: مجلسی که باید نماد تفکر انقلابی و انقلابی گری باشد نباید با یک مهمان عکس بگیرند نمایندگان باید برگردند به جایگاه اولیه که مردم محروم به آنان رأی داده و در میان مردم به مناطق محروم رفته و به آنان رسیدگی کنند و با آنان عکس بگیرند چراکه افتخارآفرینی این است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا