یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: امنيت و احساس امنيت در استان لرستان، قابل لمس است و مورد خاص امنیتی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "الله‌یارملکشاهی" در مجمع نمایندگان استان لرستان که فرمانده انتظامی استان نیز حضور داشت، اظهار داشت: مدیریت علمی و جهادی فرمانده انتظامی و تلاش کارکنان پلیس استان در برقراری امنیت مطلوب در لرستان قابل‌تقدیر است.
‌نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت در لرستان قابل لمس است، افزود: خوشبختانه مورد خاص امنیتی در استان نداریم و این مرهون تلاش مجدانه فرمانده انتظامی و پلیس استان لرستان است.
این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: عملکرد خوب پلیس لرستان می‌بایست به طور شایسته از طریق رسانه‌ها برای مردم و مسئولان اطلاع‌رسانی شود.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: امنیت و احساس امنیت در استان لرستان، قابل لمس است.
سردار قنبری در ادامه این دیدار، با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم، سرلوحه کار پلیس است، گفت: مجموعه پلیس استان لرستان با تلاش شبانه‌روزی به دنبال رعایت اعتبار و منزلت مردم است.
وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس لرستان، گفت: امروز هیچ پاسگاه و کلانتری در استان وجود ندارد که در آن عمران و آبادانی صورت نگرفته باشد، سعی شده در حد امکان به‌منظور رفاه حال مردم و کارکنان، قدم‌های خوبی در حوزه بازسازی و تجهیز امکانات برداشته شده است.
در پايان اين ديدار، ديگر نمايندگان استان لرستان نيز با اعلام رضايتمندي از عملكرد فرمانده انتظامي و کارکنان استان٬ پلیس استان را الگويي مناسب در خدمت‌رسانی به مردم براي ساير دستگاه‌ها برشمرده و از خداوند منان آرزوي موفقيت براي پليس خواستار شدند.

 
 

دیدگاه‌ها  

#1 احمد 1396-05-07 23:25
آقای الهیار ملکشاهی لطفا پیگیر مطالبات مالباختگان موسسه آرمان باشید تا مطالباتشان زودتر داده شود
نقل قول کردن
#2 علی 1396-05-08 17:12
ببخشید! امنیت یک مقوله روانی است، لذا عبارت امنیت قابل لمس است صحیح نیست، درست آن است که بنویسیم امنیت در لرستان قابل احساس است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا