یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون فنی شرکت ریلی رجا گفت: به‌زودی قطار گردشگری توسط شرکت رجا در منطقه لرستان راه‌اندازی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محسن یاوری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطار گردشگری توسط شرکت رجا در منطقه لرستان و منطقه آزاد ارس (تا دو هفته آینده) راه‌اندازی خواهد شد.
وی که در قطار گردشگری تهران ـ سوادکوه با خبرگزاران گفتگو می‌کرد، اظهار داشت: قطار گردشگری تهران ـ فیروزکوه که به‌تازگی توسط شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا راه‌اندازی شده است، به‌عنوان اولین قطار گردشگری کشور در قالب سفرهای یک‌روزه گردشگران داخلی و خارجی را با جاذبه‌های گردشگری این مسیر ریلی با اولویت جذابیت‌های ریلی جابه‌جا می‌کند.
معاون فنی شرکت ریلی رجا ادامه داد: این قطار گردشگری فعلاً یک روز در هفته بین تهران تا سوادکوه تردد می‌کند.
یاوری ادامه داد: حوزه گردشگری این قطار جذابیت‌های توریستی راه‌آهن است و این برای اولین بار است که در کشور چنین قطاری راه‌اندازی شده است.
وی افزود: قطار گردشگری توسط شرکت رجا در منطقه لرستان و منطقه آزاد ارس (تا دو هفته آینده) راه‌اندازی خواهد شد.
معاون فنی شرکت ریلی رجا نرخ بلیت این قطار را 170 هزار تومان اعلام کرد و گفت: برای قطار گردشگری منطقه لرستان نرخ بلیت حدود 80 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 مختاری 1396-05-05 14:18
نود سال است که راه آهن سراسری از لرستان فقط عبور میکند و هیچکدام از شهرهای بزرگ و پر جمعیت لرستان به خطوط راه آهن سراسری وصل نیستند. پایه پیشرفت هر منطقه راه آهن است. امیدواریم مسؤلان ارشد استان و مجمع نمایندگان لرستان در مجلس به طور جدی پیگیر پروژه راه آهن دورود _ خرم آباد _ پلدختر _ اندیمشک باشند. این طرح سال ۱۳۸۹ کلنگ اش به زمین زده شد
نقل قول کردن
#2 بابک 1396-05-05 14:21
مسئولین استان هر چه زودتر میبایست به تکمیل ریل فرعی ورودی به منطقه حومه خرم اباد اهتمام و تلاش خویش را صد چندان نمایند.
بی شک تکمیل خطوط راه آهن غرب و اتصال شهرهای زاگرس نشین و پیوستنشان به پروژه بزرگ راه ابریشم که جزو پروژه های بزرگ توسعه ای کشور چین برای گسترش تجارت آزاد بین قاره هایی میباش بخش بزرگی از گره کور توسعه این مناطق را برطرف و زمبنه ورود گردشگران داخلی و خارجی و نیز توسعه صنعت و اقتصاد این مناطق را تسریع خواهد نمود .
نقل قول کردن
#3 شهروند 1396-05-05 14:52
والا جز عذاب چیزی برا دورود و ازنا نداشته...فقط محل عبور مردم خرمشهر و اهواز و اندیمشکه...یه سری قطار بوگندوو در حد قطارهای بمبی ...از دورود تا تهران در خوشبینانه ترین زمان بین 10 تا 12 ساعت طول میشکه ...اوتوبوس 5 ساعته و سواری 4 ساعت طول ...اگه دو خطه بود و سریع السیر بود بازم حرفی...ولی حیف وقت و پول
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1396-05-05 17:41
متاسفانه پس از انقلاب دولتهای متغدد نتوانستند ریل اهن را به شهرهای اصلی استان وصل کنند . نفع همین قطار گردشگری هم برای دیگران است نه مردم لرستان .
نقل قول کردن
#5 عامری 1396-05-05 20:51
بجای باز سازی خطوط راه آهن آنهم از بودجه عمرانی لرستان که بیشتر عواید آن نصیب استان های همسایه میشود بهتر است مسؤلان ارشد استان به فکر راه اندازی راه آهن دورود _ خرم آباد _ پلدختر _ اندیمشک باشند تا لرستان را از بن بست ریلی و ارتباطی درآورد و باعث رونق تجارت و گمرکات شهرهای استان شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا