یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان از پذیرش و اسکان ده هزار و 392 نفر گردشگر فرهنگي و غیرفرهنگی در مراكز اقامتي آموزش و پرورش استان تا پايان تیرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "غضنفر نیک‌روش" افزود: از آغاز تعطيلات تابستان تاكنون دو هزار و 576 خانوار تعطیلات خود را در مراکز گردشگری و جاذبه‌های تفریحی استان لرستان سپری کرده‌اند
وی با اشاره به تجهیز 42 آموزشگاه در قالب 420 کلاس افزود: اسكان ميهمانان تابستاني از تمام نقاط كشور با امكانات و تجهیزات مناسب رفاهی ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش لرستان، با بيان اينكه بستر مناسب براي مهيا كردن فضاي مناسب براي مسافران تابستاني فراهم شده، ادامه داد: تعدد مکان‌های تفریحی بکر، قلعه‌ها و پل‌های متعدد تاریخی، چشمه‌های جوشان و آبشارهای خروشان استان لرستان بهانه‌ای است تا هم‌وطنان ما از سراسر کشور برای بهره‌مندی از این جاذبه‌ها لرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.
 وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای مهیا کردن امکانات مناسب رفاهی برای مسافران تابستانی صورت گرفته است و هیچ مشکلی در استقبال شایسته از هم‌وطنان وجود ندارد.

دیدگاه‌ها  

#1 فدوی 1396-05-05 20:41
در مسیر جاده خرم آباد به کوهدشت هیچ مجتمع خدماتی _ رفاهی استانداردی وجود ندارد. در این مسیر کاروان های راهیان نور داعمأ تردد میکنند. ورودی خرم آباد از سمت کوهدشت هم بسیار زشت است و محتاج به رسیدگی میباشد
نقل قول کردن
#2 باقری 1396-05-05 21:08
مسکن مهر کمالوند خرم آباد هیچگونه مدرسه و مرکز آموزشی ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا