یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: تعداد 150 نفر توسط بهزیستی لرستان دارای شغل شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، اسدالله حیدری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این که کلیه شهرستان‌های لرستان به‌جز رومشکان دارای اورژانس اجتماعی هستند، افزود: به دلیل این که جمعیت این شهرستان پایین است لذا طبق قانون، خدمات اورژانس اجتماعی به این شهر تعلق نمی‌گیرد.
وی با بیان این که در حال گرفتن آزمون برای جذب نیرو در قالب خرید خدمت هستیم، افزود: اورژانس اجتماعی توانسته است نیروهای زیادی را در لرستان مشغول به کار کند.
مدیر کل بهزیستی لرستان در ادامه با بیان این که در بحث توانمندسازی میزان 300 درصد افزایش اعتبار پیداکرده‌ایم، افزود: بنا به سیاست‌های سازمان و استراتژی اعلام‌شده برای توانمندسازی و با در اختیار داشتن ابزار کافی رتبه دوم کشور را کسب کرده‌ایم.
حیدری همچنین در بخشی از سخنان خود با بیان این که مرکز توان‌بخشی افراد دارای اختلالات جنسی در خرم‌آباد به‌منظور کاهش آسیب‌ها، راه‌اندازی شده است، افزود: در این کارگاه، آموزش‌های شغلی، روانشناسی و... به آن‌ها آموزش داده می‌شود و در حال ساماندهی شدن هستند.
وی با بیان این که این افراد بیمار هستند و منحرفین جنسی نیستند، افزود: این افراد در جامعه نباید سرکوب شوند چراکه بی‌گناه‌اند و باید آن‌ها را درک نمود.
مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان این که بهزیستی از این افراد با تمام وجود حمایت می‌کند، خاطرنشان ساخت: باید درد بیمار را درمان کنیم نه این که او را خفه کنیم و یا به او انگ بچسبانیم!
حیدری همچنین با اشاره به این که مدرنیته شدن جامعه آسیب‌هایی را به بیماران وارد کرده است، افزود: کسانی که امروزه ما آن‌ها را دیوانه می‌نامیم، قبلاً در محل زندگی‌شان زندگی می‌کردند و کسی با آن‌ها مشکلی نداشت اما امروزه آن‌ها را غل و زنجیر می‌کنند.
وی تأکید کرد: باید جامعه چنین افرادی را بپذیرد چراکه این افراد نیز انسان هستند و نباید نابود شوند.


خبر و عکس: مصطفی باقری/ یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا