یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس، گفت: مسئولان کشور را به پیروی و تأسی از رهبر معظم انقلاب به وحدت و انسجام دعوت می‌کنم.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ علی رستمیان در نشست علنی چهارشنبه، 28 تیرماه در نطق میان دستور با تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، گفت: بر خود فرض می‌دانم از اقتدار، جسارت و صلابت سرو قامتان سپاه در حمله موشکی به فرماندهی و مقر تروریست‌های داعش در سوریه که سیلی هولناک و عذاب‌آوری برای استکبار رقم زد مراتب سپاسگزاری خود را اعلام نمایم.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، از حضور پرشکوه مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات تشکر کرد و گفت: از مسئولان نظارت و اجرایی انتخابات تشکر و به رئیس‌جمهور منتخب برآمده از روی ملت تبریک می‌گویم.
وی خطاب به رییس جمهور با تاکید بر اینکه زمان آن رسیده به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کنید، افزود: نیاز است تمامی توان دولت را صرف توسعه همه‌جانبه کشور نمود، چهار سال از عمر دولت و تدبیر و امید گذشت و امسال یعنی سال دوم را برای شما آرزوی توفیق دارم.
 این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مسئولان کشور را به پیروی و تاسی از رهبر معظم انقلاب به وحدت و انسجام دعوت می‌کنم، تصریح کرد: از همه تقاضا می‌کنم شکرگزاری عملی خود را با خدمت بی‌منت به مردم به جا آورده و از تفرقه و هر گونه فعلی که به وحدت جامعه خدشه وارد می‌کند پرهیز نمایند.
رستمیان با مورد خطاب قرار دادن رئیس‌جمهور، یادآور شد: ضمن تعامل منطقی با دولت باید عرض کنم متأسفانه از خدمات‌رسانی دولت‌ها به لرستان بیش از همه الفاظ، استعمال القاب و الفاظ بی هزینه‌ای مانند لر غیور، لر قهرمان و لر شجاع خودنمایی می‌کند، لطفاً به جای این الفاظ سهم لرستان را در بودجه در توسعه موزون و متوازن پایدار، از تخصیص و برداشت آب از رودخانه‌های لرستان که سالانه 6 و نیم تا 12 میلیارد مترمکعب آب از حوزه‌های لرستان خارج و توسعه شکوفایی استان‌های دیگر را رقم می‌زند.
وی افزود: سهم لرستان را از انتقال خطوط نفت و گاز که صدها کیلومترها از استان می‌گذرد و خسارات زیادی را به مردم وارد نموده، سهم لرستان را از صنایع و معادن، سرمایه‌گذاری و جذب جوانان بیکار و تحصیل‌کرده که تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها عضو بنیاد نخبگان کشور بوده و بیکاری آن‌ها از نوع دردناک‌ترین بیکاری مانند دشنه‌ای بر پهلوی آن‌ها فرورفته و آن‌ها را به کام اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فرو می‌برد و در نهایت سهم لرستان را از کابینه دولت که دریغ از یک وزیر و معاون رئیس‌جمهور لر و حتی انتصاب مدیران غیربومی در لرستان علیرغم این‌همه نیروی نخبه بومی که عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده است را لحاظ نمایید.
به گزارش خانه ملت، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس دهم، اظهار داشت: در این رابطه سیاه نمایی نکرده و از خدمات چشمگیر تمامی دولت‌ها به لرستان تشکر می‌کنم اما اگر از آمار سازی‌ها و گزارش‌ها خلاف واقع و به‌قول‌معروف قبله عالم به سلامت و محرومیت به جا مانده از رژیم پهلوی بگذریم بی‌شک لرستان جزو استان‌های آخر کشور است؛ پس ای که دستت می‌رسد کاری بکن.

دیدگاه‌ها  

#1 مهزاد 1396-04-28 13:20
درود بر آقای رستمیان ، نماینده شجاع ؛ کاش بقیه نماینگان یاد بگیرند اینچنین سخن گویند .
نقل قول کردن
#2 خرم آبادیم 1396-04-28 15:08
احسنت ؛ برا استان تلاش کرد نه فقط برا شهر خودش
نقل قول کردن
#3 آرمین 1396-04-28 15:12
آفرین خوش داشتم همینا رو بشنوم
بقیه نمایندگان استان هم باید مطالبه گر باشن نه برن فقط حضور و غیاب بزنن!
نقل قول کردن
#4 یزدان 1396-04-28 15:59
عملکرد ددلت در طول این ۴ سال برای لرستان بسیار ضعیف بوده نمیدونم چه دستاوردی برای لرستان به وجود امده
نقل قول کردن
#5 اکبر-ظ 1396-04-28 17:06
افرین بر شما نماینده محترم و جسور .
نقل قول کردن
#6 لرستان بزرگ 1396-04-28 18:45
درود به شرفت8ساله رو حانی لرستان رو نابود کرده.خدا رو شکر ک به روحانی هیچوقت رای ندادم
نقل قول کردن
#7 آرمین 1396-04-28 22:50
به نقل از یزدان:
عملکرد ددلت در طول این ۴ سال برای لرستان بسیار ضعیف بوده نمیدونم چه دستاوردی برای لرستان به وجود امده

عملکرد همه دولت ها در لرستان مطلوب نبوده! چون ما نمایندگان خوبی تومجلس طی سالیان قبل نداشتیم و همچنین عدم فرهنگ مطالبه گری بین مردم بی تاثیر نبوده :sad:
نقل قول کردن
#8 آرمین 1396-04-28 22:55
راستی از آقای بیرانوندی نماینده اصلاح طلبان در خرم آباددر خرم آباد چه خبر؟
پروژه ایجاد بندر خشک در خرم آباد چی شد جناب بیرانوندی؟
و هم چنین جناب آقای ملکشاهی راد طرح های زود بازده شما به کجارسید؟
نقل قول کردن
#9 حاجیوند 1396-04-29 01:26
درود بر دکتر رستمیان. چرا اجازه تأسیس سد استاندارد به لرستان را نمی دهند؟ مهمترین منبع معیشت مردم کشاورزی است که بی آب نمیشود
نقل قول کردن
#10 حامد ج 1396-04-29 01:42
احسنت به این نماینده شجاع/فریادهای روحانی در دانشگاه لرستان هنوز از یادمون نرفته که همه رو سر کار گذاشت و رفت و باعث شد آمار بیکاری لرستان از رتبه دوم به پانزدهم برسه و استاندار هم آمارش جور بشه
نقل قول کردن
#11 آرمین 1396-04-29 02:02
به نقل از لرستان بزرگ:
درود به شرفت8ساله رو حانی لرستان رو نابود کرده.خدا رو شکر ک به روحانی هیچوقت رای ندادم

لرستان ما مردم بی تفاوت نسبت به مسائل پیرامون نابود کردیم!چون فرهنگ مطالبه گری نداریم!شمابرو ارومیه و آذربایجان وسیستان وبلوچستان ببین همه طرفدار روحانی بودن وهستن چون ازطریق نمایندگان قوی مثل قاضی زاده وعثمانی تومجلس دارن به مطالبات خودش میرسن،اما مالرها همه نشستیم منتظر منجی وفرشته نجات هستیم!رئیسی هم رای میاورد اوضاع همین بود!ماتوزمان خاتمی،احمدی نژاد هم همینطور ویرانستان بودیم
نقل قول کردن
#12 #غیوران لرستانهای ایران 1396-04-29 06:28
مطالبه گری در سطح کشور نیازمند اجتماع و هم صدایی مردم و مسئولان در تمامی شهرهای لرنشین ایران برای گرفتن حقوقی است که تمامی دولتها بعد از کریم خان عادل_از قاجار ورضاخان و پهلوی گرفته تا بعد آن.هیچ وقت اجازه استفاده از تمام منابع و ظرفیتها را به مردم لرستان و دیگر لرستانها را نداده اند
نقل قول کردن
#13 شهروند 1396-04-29 11:07
گام اول مطالبه گری،طلب کردن وانتخاب یک نماینده یا مسئول دلسوز مردم است آیا مردم این امکان را دارند ایا مردم اینگونه فکر می کنند آیا دولتی ها یا حکومتی ها یا بهتر بگویم چپ وراست ها در انتخابات ها اجازه عرض اندام به مردم می دهند آیا فقط این خواسته مردم هست که در تعیین سرنوشت خودشان دخیل است ؟!؟!؟
نقل قول کردن
#14 لرستانی 1396-04-29 13:20
دورو بر آقای رستمیان
بقیه نمایندگان روحیه مطالبه گری داشته باشن نه برن اونجا بخوابن وچرت بزنن
نقل قول کردن
#15 سعید 1396-04-29 13:22
درود برتو نماینده واقعی مردم لرستان متاسفانه بعضی از نمایندگان به اصطلاح اصلاح طلب خرم آباد وکیل دوله هستند .درحا لیکه نمایندگان شجاع لرستان در دفاع از حقوق مردم در مقابل موسسات مالی و اعتباری وبانک مرکزی سنگ تمام گذاشته اند این نماینده سکوت کرده ونمدانم به چه علت طرف بانک مرکزی موسسات را گرفته ونمدانم چرا پایگاه خبری یافته چرا اطلاع رسانی نمیکند!!!!!
نقل قول کردن
#16 آرمین 1396-04-29 13:55
به نقل از #غیوران لرستانهای ایران:
مطالبه گری در سطح کشور نیازمند اجتماع و هم صدایی مردم و مسئولان در تمامی شهرهای لرنشین ایران برای گرفتن حقوقی است که تمامی دولتها بعد از کریم خان عادل_از قاجار ورضاخان و پهلوی گرفته تا بعد آن.هیچ وقت اجازه استفاده از تمام منابع و ظرفیتها را به مردم لرستان و دیگر لرستانها را نداده اند

منم همین میگم اما بعضی دوستان نگاه سطحی به مسائل دارن!واقعا حرف شمادرست بوده
نقل قول کردن
#17 محمد باقر 1396-04-29 15:06
آقای رستمیان لطفا پول مطالبات مالباختگان آرمان را پیگیر باشید
نقل قول کردن
#18 علی 1396-04-29 15:23
یادش بخیر، به یاد نطق های کوروش فولادی در دوران نمایندگی اش افتادم! فکر کنم قراره کاری بشه، خر مسئولین از پل گذشته انتخابات تمام شد، احتمالا جهش دیگری برای قیمتها و سخت تر شدن روزگار مردم در راه است! شواهد هم این را میگویند، در چله تابستان مرغ کیلویی 8000 تومان، گوشت کیلویی 32000 تومان، پیاز کیلویی 4000 تومان و.... این هیاهوها برای نمایندگان هم برای تبرئه خود است! یعنی مثلا ما غمخوار و دلسوز مردمی!!!
نقل قول کردن
#19 میرزایی 1396-04-29 17:14
وقتی که هیچ سرمایه گذاری کلانی در لرستان نمی شود خب طبیعی است که ما درجا بزنیم. با این بودجه های قطره چکانی و روند لاک پشتی ، ساخت پروژه ها و زیر ساخت های استان لرستان ، سالها به طول می انجامد. هتل سه ستاره پارک صخره ای خرم آباد ( نماد توسعه نیافتگی خرم آباد ) از سال ۱۳۷۶ ساختش شروع شده ولی پس از گذشت ۲۰ سال هنوز نیمه تکمیل است. کتابخانه مرکزی خرم آباد تنها و تنها یک طبقه است ولی پس از گذشت ۱۷ سال هنوز افتتاح نشده است و منتظر بودجه است. نیروگاه ۲ هزار مگاواتی سیکل ترکیبی خرم آباد بیش از دو دهه است که کلنگش به زمین زده شده است اما هنوز تکلیفش مشخص نیست. کارخانه سیمان و مجتمع فولاد ۵۰۰ هزار تنی و بندر خشک و راه آهن و آزاد راه و پالایشگاه و صنایع کوچک پتروشیمی هم سرنوشتی این چنین دارند و تنها در مرحله کلنگ باقی ماندند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا