یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با تاکید بر اینکه اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری با حرف و شعار عملی نمی‌شود، گفت: ظرفیت‌های حوزه گردشگری باید به درستی شناسایی و برای بهره‌برداری از آنان برنامه‌ریزی کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «مجید کیان پور» در گفت‌وگو با خانه ملت، با تأکید بر اینکه سهم لرستان از درآمد حاصل از گردشگری بسیار ناچیز است، گفت استان لرستان یکی از استان‌های چهارفصل ایران بوده که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد، اما متأسفانه از این توانمندی‌ها و قابلیت‌ها در جهت اشتغال‌زایی استفاده نشده است.

جاذبه‌های گردشگری باید برای مردم یک منطقه درآمدزایی داشته باشد
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری باید برای مردم یک منطقه درآمدزایی داشته باشد، ادامه داد: "با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود" اینکه بگوییم فلان جاذبه گردشگری را داریم و آن را در بوق و کرنا کنیم، اما از آن بهره‌ای اقتصادی نبریم هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.
وی با انتقاد از اینکه در حال حاضر بیش از آنکه به درآمدزایی از جاذبه‌های گردشگری منطقه توجه کنیم حاشیه‌سازی می‌کنیم، تصریح کرد: در این رابطه طی ماه‌های اخیر در منطقه حفاظت شده اشترانکوه تخلفاتی صورت گرفت که از راه قانون و مراجع ذی‌صلاح جلوی این تخلفات گرفته شد و انتظار داریم از این پس شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: حقیقت آن است که دورود و ازنا تاکنون از لحاظ اقتصادی از این نعمت خدادادی بهره چندانی نبرده‌اند؛ البته هیچ ایرادی ندارد که از منابع طبیعی منطقه خود حمایت کرد و ضرورت است که از آنان حفاظت و نگهداری کنیم، اما آیا فقط افتخارمان باید این باشد که اشترانکوه متعلق به دورود و ازناست؟ آیا تا به حال توانسته‌ایم از این منطقه و جاذبه‌های گردشگری آن چند شغل برای جوانانمان ایجاد کنیم؟ باید واقع‌بین باشیم.

صنعت پررونق گردشگری می‌تواند اقتصاد یک منطقه را متحول سازد
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه صنعت گردشگری صنعت پررونقی است که می‌تواند اقتصاد یک منطقه را متحول سازد، تصریح کرد: برای رونق گردشگری در منطقه دورود و ازنا باید دست به دست هم داد تا این مهم محقق شود در واقع اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری با حرف و شعار عملی نمی‌شود، بلکه ظرفیت‌های حوزه گردشگری باید به‌درستی شناسایی و برای بهره‌برداری از آنان برنامه‌ریزی کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمدآریان 1396-04-26 12:55
اگر دلسوز لرستان غنی اما محروم گذاشته شده هستید چرا به انتصاب مدیرکلان بی تخصص سازمان .... ا
نقل قول کردن
#2 محمد اکبری 1396-04-27 14:49
آقای نماینده بحث ما در گهر برای الیگودرز یا درود این نیست که چون سهم درود در گردشگری کم است باید گهر مال درودباشد جنگ حیدری وصفدری را تیاندازید سرمایه های محیط زیستی لرستان در بحرانند الزامات اکوتوریسم وشرایط اون را فعلا نداریم
نقل قول کردن
#3 سپهر از خرم آباد 1396-04-27 16:15
دژ باستانی شاپورخواست مهمترین اثر تاریخی و فرهنگی خرم آباد را فدای احداث باغ گیاه شناسی زاگرس کردند.با این خیانت بزرگ در حق مردم لرستان رونق صنعت گردشگری در استانمان غیر ممکن است
نقل قول کردن
#4 شقایق 1396-04-27 22:19
جناب کیانپور تپه های مهم و باستانی شهرستان دورود در معرض تخریب و نابودی کامل هستند لطفا آنها را دریابید
نقل قول کردن
#5 #غیوران لرستانهای ایران 1396-04-28 11:55
این نماینده خیلی خوش فکر و متحد عمل می کنه خوشم ازش میاد.سهم دسته جمعی در کشور یعنی بهره مند شدن کل لرستان.
نقل قول کردن
#6 عامری 1396-04-29 01:41
قلعه فلک الافلاک همچنان در حصار دیوارها پنهان است
نقل قول کردن
#7 مجیدی 1396-04-29 22:25
باید عمل کرد وگرنه شعار که دردی درمان نمیکند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا