یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام جمعه خرم‌آباد گفت: رئیس‌جمهور به وعده‌های زمان انتخابات عمل کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: با توجه به این که در آستانه مراسم تحلیف و تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب هستیم لذا وضعیت خاصی در جامعه حاکم شده است.
وی با بیان این که مهم‌ترین انتظار مردم از رئیس‌جمهور ایجاد تولید و اشتغال است، افزود: رئیس‌جمهور وعده داده که در سال ۹۰۰ هزار شغل ایجاد کند و امسال که سال تولید است مردم منتظر این وعده هستند.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این که هیچ‌چیزی نباید جایگزین خواسته اصلی مردم بشود، افزود: وضعیت رکود در جامعه حاکم است و باید در این خصوص تلاش‌های لازم جهت رفع آن صورت بگیرد.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین همچنین با اشاره به این که امیدواریم رئیس‌جمهور از نیروهای ارزشی و باانگیزه برای تصدی وزارتخانه‌ها استفاده کند، خاطرنشان ساخت: وزرا باید دلسوز، متعهد ارزشی، ولایی و پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب باشند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: آزادسازی موصل از اشغال تروریست‌ها مدیون وحدت شیعه و سنی دانست.
وی افزود: این مهم بدون هدایت‌های و رهبری آیت‌الله سیستانی محقق نمی‌شد و آزادسازی موصل پایان خلافت ادعایی داعش در عراق بود.
 میرعمادی به 25 تیر روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: رسیدگی به امور معلولین و اقشار آسیب‌پذیر یک تکلیف است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به 26 تیر سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی، تأسیس این نهاد را محصول دوراندیشی امام خمینی (ره) دانست.
وی ادامه داد: جمهوریت نظام در مسئله انتخابات متجلی می‌شود و اسلامیت آن در تطبیق قوانین کشور با مفاهیم و قوانین شرعی نمود پیدا می‌کند.
آیت‌الله میرعمادی همچنین ه 25 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و بیان داشت: تبیین مسئله امامت و ولایت، تأسیس حوزه علمیه، بنیان‌گذاری فقه شیعه و ایجاد تشکیلاتی در جهت مبارزه با جور و ظلم، از مهم‌ترین و بارزترین خصوصیات ایشان است.

دیدگاه‌ها  

#1 فرهنگی بازنشسته ساکن گلدشت 1396-04-24 07:17
آقای امام جمعه بفریاداهالی گلدشت برسیدو این سه راهی رابازکنیدوترددب رای ماخیلی سخت وپردردسرشده واین کسبه بدبخت 3ساله است که بیکارشده اند وبگلدشت برسید
نقل قول کردن
#2 بی طرف 1396-04-25 07:42
متاسفانه همه فقط بلدن تذکر بدهند هیچ کس راهکار اریه نمدهد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا