یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پل‌های هاشم زاده خرم‌آباد افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، با حضور "عبدالرضا رحمانی فضلی" پل‌های خیر ساز هاشم زاده در خرم‌آباد افتتاح شد.
برای ساخت این دو دهنه پل تک‌پایه در خرم‌آباد بر روی رودخانه خرم رود از سال 94 تاکنون 10 میلیارد تومان هزینه شده است
هزینه ساخت این پل را هاشم زاده پیمانکار آزادراه خرم‌آباد، پل زال تقبل کرده است.
افتتاح ۲ پل خیر ساز «هاشم زاده» در حالی صورت گرفت که این پل مدت‌ها است زیر ترافیک رفته و مردم بر روی آن تردد دارند.
 


راه‌سازی در حوزه زاگرس کار سختی است
بازوند در آیین بهره‌برداری از دو پل خیرساز که بر روی رودخانه خرم‌آباد احداث شده است با یادآوری اینکه راه‌سازی در حوزه زاگرس کار سختی است اظهار کرد: هاشم زاده، خیر پل‌ساز شهری، بیش از 120 میلیارد ریال برای ساخت پل به این شهر کمک کرده است.
وی همچنین گفت: رودخانه در هر شهری فرصتی برای شهروندان است اما در شهر خرم‌آباد رودخانه در زمان وقوع سیلاب‌ها، تهدیدی برای شهروندان است.
وی با بیان اینکه 6 پل موقت غیر کارشناسی در رودخانه شهر خرم‌آباد پیش از این احداث شده بود، گفت: این پل‌ها در هر سیلابی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌کردند که در دولت تدبیر و امید برای رفع این مشکل، پل‌های جهادگران، شهید صارمی و امروز هم پل‌های هاشم زاده افتتاح شده است.
بازوند از وزیر کشور به دلیل توجه به استان لرستان در تمام حوزه‌ها تشکر کرد و گفت: این ششمین سفر وزیر کشور به لرستان است که از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای استان قرار می‌گیرد.
شایان ذکر است عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد استان لرستان شد که پس از مراسم استقبال در فرودگاه خرم‌آباد، افتتاح فاز اول گلخانه هیدروپونیک کشت و صنعت، افتتاح فاز اول گلخانه، جلسه شورای اداری با رویکرد اقتصاد مقاومتی با محوریت ایجاد اشتغال و نقش فعالان بخش خصوصی و ... از برنامه‌های وزیر کشور در لرستان است.
 
 
لرستان از استان‌های موفق در کاهش نرخ بیکاری است
وزیر کشور گفت: لرستان از استان‌های موفق در کاهش نرخ بیکاری است
وزیر کشور گفت: آمارهای اعلام شده بهاره در خصوص کاهش نرخ بیکاری در کشور نشان می‌دهد که استان لرستان از استان‌های موفق در کاهش نرخ بیکاری بوده است.
عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران در فرودگاه خرم‌آباد اظهار کرد: آخرین آمارهای مربوط به اشتغال، نشان می‌دهد که در این استان تلاش ویژه‌ای برای کاهش بیکاری صورت گرفته است.
به گفته وی در سال 96 باید بتوان روند سرمایه‌گذاری در استان لرستان چه به‌صورت سرمایه‌گذاری‌های داخلی و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی را موردتوجه قرار داد تا بتوان در رونق تولید و اشتغال در استان گام موثری برداشت.
وزیر کشور یادآور شد: سفر امروز وی به لرستان در ادامه سفرهای استانی و پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است. سفر وزیر کشور به لرستان یک‌روزه است و در این سفر علاوه بر افتتاح بزرگ‌ترین کشت گلخانه‌ای، چندین طرح عمرانی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. افتتاح فاز اول گلخانه دیناروند، افتتاح پل‌های هاشم زاده و شرکت در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه‌هایی است که در جریان سفر یک‌روزه وزیر کشور به لرستان قرار دارد.


عکس: بهزاد سپهوند

دیدگاه‌ها  

#1 خایدالو 1396-04-22 14:27
آقای وزیر آبشار بیشه چکان گریت و ... افتتاح میکردن تا رزومه دولت برای لرستان تکمیل بشه
نقل قول کردن
#2 علی 1396-04-22 14:40
عکس یادگاری با پل مهندس هاشم زاده خیر ترک زبان و دوست داشتنی! و باز بازدید از کشت و صنعت و گوجه های رسیده آن! اگر سفر کاری است کدام کار؟! چرا اصحاب قلم و رسانه عملکردها را به نقد نمیکشند؟
چرا هیچ نقدی به انتخابات صورت نگرفت؟ چرا مشارکت مردم لرستان که در همه انتخاباتها بیش از میانگین کشوری بوده در این انتخابات 58 درصد بود؟ یعنی 15درصد کمتر از میانگین کشوری؟!
والله همه مسئولیم مخصوصا رسانه ها، این همه هیاهو و گرد و خاک برای هیچ؟!! ما سهم واقعی خود را از توسعه و امکانات و فرصتها میخواهیم همه باید مطالبه کنیم با آمار دروغ و آمد و رفت بی حاصل مشکلی حل نمیشود
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-04-22 14:57
درود بر شرف این مرد خیر . ساخت راه اهن خرم اباد را باید از ابتدا میدادن به این مرد بزرگوار باور کنید یکساله راه اهن خرم اباد- دورود و دو ساله راه اهن خرم اباد - اندیمشک را تحویل میداد .
نقل قول کردن
#4 علی 1396-04-22 16:42
یافته عزیز چرا عکسی از پلهای ساخته شده ومحل قرار گیری آنها نزاشتین؟ منتظر اطلاعات تکمیلی هستیم .با تشکر
نقل قول کردن
#5 bahram 1396-04-22 17:32
ضمن تشکر از زحمات خیر محترم.10 میلیارد تومان یا ریال؟
نقل قول کردن
#6 bahram 1396-04-22 17:32
ضمن تشکر از زحمات خیر محترم.10 میلیارد تومان یا ریال؟
نقل قول کردن
#7 نعمتی 1396-04-22 20:02
پل صفوی ( گپ ) خرم آباد که معاصر پل سی و سه پل اصفهان و ساخته شده در دوران صفویه است هنوز روزانه کامیون های ده تنی از روی آن میگذرند و فشار زیادی بر سازه پل می آید. از تمامی خیرین و مسؤلان استان میخواهیم که یک پل استاندارد جایگزین در بالا دست بسازند و پل گپ را سنگفرش کنند تا هم گردشگری رونق بگیرد و هم از فشار بی امان بر پل تاریخی گپ ( صفوی ) کاسته شود.
نقل قول کردن
#8 کوکلا 1396-04-22 21:22
آقای علی انتخابات خیلی وقته تمام شده شما هنوز عقده دل می گشایی فراموش کنید افتتاح چند که یک خیر بسیار شریف برای مردم ساخته چه ارتباطی با انتخابات داره لرستان پر است از امثال شما که بدون مواجیب برای به اصطلاح اصولگرا و اصلاح طلب کار می کنند چه خیری لرستان از این دو طیف فارسگرا دیده است با اعصاب مردم بازی نکنید در پایان از آقای هاشم زاده این ابر مرد سازندگی تشکر و قدر دانی می کنم اگر ایشان رئیس جمهور و یا حداقل وزیر راه و شهرسازی بودند الان مملکت گل و بلبل بود خداوند به ایشان سلامتی و عمر طولانی با عزت عطا فرماید
نقل قول کردن
#9 سعید 1396-04-22 23:10
درود بر مهندس هاشم زاده بزرگ وخیر دنیا واخرت نصیبشان گردد انشالا
نقل قول کردن
#10 لرزاده 1396-04-22 23:54
رحمت بر پدرت رحمت بر خودت رحمت بر خانوادت آقای هاشم زاده و بس
نقل قول کردن
#11 و .س 1396-04-23 01:16
بخدا شرم آوره براى مركز استانى با جمعيتى بيشتر از ٥٠٠هزار نفر براى بار چندمه تك تك اعضا كابينه دولت تشريف ميارن و كشت و صنعت رو براى بار صدم بازدید و افتتاح ميكنن يا دوتا پل كه جز ابتدايى ترين خواسته مردم روستاهاست چه برسه به مركز استان با بوق و كرنا بخوان افتتاح كنن، كاش كمى مسئولين به شعور مردم فهميم احترام ميزاشتن
نقل قول کردن
#12 شهروندخرم ابادی 1396-04-23 02:55
درود بر مهندس خیر هاشم زاذه ای کاش سایر پیمانکاران و افرادی توانایی انجام کار خیر را دارند همانند ایشان اقدام کنند.
نقل قول کردن
#13 شهرام 1396-04-23 09:15
به نقل از اکبر-ظ:
درود بر شرف این مرد خیر . ساخت راه اهن خرم اباد را باید از ابتدا میدادن به این مرد بزرگوار باور کنید یکساله راه اهن خرم اباد- دورود و دو ساله راه اهن خرم اباد - اندیمشک را تحویل میداد .

سه ماهه هم ازادراه خرم اباد اراک.
نقل قول کردن
#14 فرزاد 1396-04-23 11:35
درود بر هاشم زاده بزرگ. خیلی سرمایه دار لرستانی داریم که ریالی برای شهر و دیار خود هزینه نمیکنند.
هزاران درود و هزاران سلام بر هاشم زاده بزرگ و دوست داشتنی
نقل قول کردن
#15 لرکاسیت عیلامی 1396-04-27 12:04
افتتاح این پل ک با هزینه خیر آقای هاشم زاده ساخته شده به دولت هیچ ارتباطی نداره..منم پیاده روی جلوی خونمو موزاییک کردم به وزیر کشور بگین بیاد افتتاحش کنه...متاسفم مسئولین ک چیزهای پیش پا افتاده رو چندبار افتتاح میکنن...درج کن کامل سپاس
نقل قول کردن
#16 عابدی 1400-01-19 14:42
سلام ودرود بر مهندس هاشم زاده مجسمه این مرد بزرگ ودوست داشتنی را باید در میانی در خرم اباد نصب نمود
نقل قول کردن
#17 پهلوان 1400-01-19 23:21
بسیار بزرگوار بودند من نزدیک دیدمشون ایکاش چند تا دیگه از این بزرگان بودن هیچ مشکلی نبود
نقل قول کردن
#18 علی فرجی 1401-01-04 15:23
سلام اقای مهندس هاشم زاده چه جوری میتونم تماس داشته باشم باهاتون یا وکیلتون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا