یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان گفت: ماهیانه مبلغ 500 میلیارد ریال به مستمری‌بگیران لرستانی پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، شهناز حمزه لویی عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در 3 ماهه نخست سال 96 مبلغ 80 میلیارد ریال بیمه بیکاری در لرستان پرداخت کرده‌ایم که این پرداختی‌ها شامل صنایع نساجی، کارگران حوزه صنعت سنگ و... می‌باشد.
وی با بیان این که بزرگ‌ترین مصارف ادارات استان توسط سازمان تأمین اجتماعی لرستان صورت می‌گیرد، افزود: از احیای صنایع بزرگ در لرستان خرسند می‌شویم چراکه به دنبال آن منافعی برای استان رقم خواهد زد.
مدیر کل تأمین اجتماعی لرستان تصریح کرد: اما با تعطیلی و راکد شدن هر واحد صنعتی در لرستان مشکلات سنگینی به دوش می‌کشیم.
حمزه لویی در ادامه با بیان این که برخی با سنین حدود 40 سال دنبال بازنشستگی هستند، افزود: سن 40 سالگی اوج شکوفایی یک کارگر و یا کارمند است و نباید در این سن دنبال بازنشستگی بود.
وی با بیان این که سن کار از 18 آغاز می‌شود، ادامه داد: اما اگر بازرس‌های ما در یک واحد حاضر شوند و نوجوان 15 ساله‌ای را مشاهده کنند نام او را ثبت می‌کنند و برای او بیمه اعمال می‌کنیم.
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان سن بازنشستگی بین 50 تا 60 سال است، خاطرنشان ساخت: میانگین سنی بازنشستگی برای آقایان 60 و برای بانوان 55 سالگی است.
حمزه لویی در خصوص مشاغل سخت و زیان‌آور نیز اظهار داشت: هرکسی با داشتن 20 سال متوالی کار سخت و زیان‌آور و با هر سنی می‌تواند بازنشسته شود.
وی با بیان این که شغل خبرنگاری جز مشاغل سخت و زیان‌آور است، افزود: این موضوع تصویب‌شده است اما هنوز به استان‌ها ابلاغ نشده است.

 مصطفی باقری/ یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا