یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: مهم‌ترین چالش انقلاب‌ها و حکومت‌ها آسیب‌های اجتماعی است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سید احمد میرعمادی" عصر امروز در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد بهزیستی کشور که در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی بزرگ‌ترین خطر برای هر انقلاب و حکومت است و باید به آن توجه ویژه نمود.
وی افزود: انقلاب‌هایی که اتفاق افتاده، حاکی از آسیب‌های اجتماعی بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در ادامه با بیان این که در جامعه، مردم به چند دسته تقسیم می‌شوند، خاطرنشان ساخت: ما هم تکالیفی در برابر خودمان داریم و هم در برابر مردم که باید آن را اجرا کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی گفت: ابتدا باید شخصیت و موقعیت خودمان را حفظ کنیم و نباید تحت تأثیر هوای نفسانی شویم.
وی تصریح کرد: ما بایستی به مردم وفادار و حاضر درصحنه که به ما عزت و آبرو داده‌اند خدمت کنیم.‌
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان داشت: خدمت به مردم اجر عظیم دارد لکن خدمت به یک قشر همانند ناتوان‌ها، ثوابی بسی بزرگ‌تر دارد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با بیان این که رهبر معظم انقلاب به موضوع آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه دارد، افزود: ایشان هرساله در ماه مبارک رمضان، به کلیه استان‌ها هزینه‌ای را ارسال می‌کند که افطاری به مردم محروم داده شود.
وی همچنین با بیان این که اعتباراتی که برای بهزیستی تخصیص داده می‌شود، کفاف زندگی ناتوان‌ها را نمی‌دهد، افزود: انتظار می‌رود حمایت همه‌جانبه از تمامی دستگاه‌ها در این زمینه صورت بگیرد.
نماینده ولی‌فقیه با تأکید بر این که دچار فقر بهداشتی، فرهنگی و شخصیتی هستیم، افزود: عده‌ای از افراد جامعه مورد هدف ما، نیازمند این هستند که باید به آن‌ها شخصیت داده شود تا بتوانند توانمندی‌هایشان را نشان دهند.


مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-04-21 00:48
واقعا به خوب نکته ای اشاره کردید
نباید تحت تاثیر هوای نفسانی قرار بگیریم
حاج اقا لطفا مردم رو بیشتر راهنمایی کنید وبراشون بیشتر حرف بزنید
نقل قول کردن
#2 کوکلا 1396-04-21 19:52
این فقر فرهنگی و بهداشتی تا کی قرار است ادامه یابد وقت نرسیده بعد از چهار دهه این مشکلات ریشه کن بشود نقش دولتها برای زدودن این معضل چیست و تا کنون چه کارهایی در این حوزه انجام شده است میشود چند تا کار را نام ببرید مشکلات فقط با سخنرانی و سمینار حل نمی شوند کار عملی باید انجام شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا