یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس، گفت: نبض و نوسان گرانی گوشت بیش از هر قشری طبقه متوسط و دهک‌های پایین جامعه را نگران می‌کند بنابراین دولت باید با ابزارهای نظارتی‌اش عوامل گرانی گوشت را مشخص و سپس اطلاع‌رسانی کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "مجید کیان پور" در درباره وضعیت بازار گوشت در کشور، گفت: دولت اگر خواستار گرفتن نمره مناسب از بازار مواد غذایی است، نباید اجازه دهد گوشت تنها میهمان سفره غذایی برخی از افراد جامعه شود.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نبض و نوسان گرانی گوشت بیش از هر قشری طبقه متوسط و دهک‌های پایین جامعه را نگران می‌کند، بنابراین دولت باید با ابزارهای نظارتی عوامل گرانی گوشت را مشخص و سپس به شهروندان اطلاع‌رسانی کند.
وی ادامه داد: دولت باید به عنوان چترحمایتی با برنامه‌ریزی جامع اجازه ندهد، کالاهای اساسی غذایی رنگ گرانی را ببیند و این وظیفه دولت است که با نظارت اصولی نرخ میان تولیدکننده و مصرف‌کننده را در شرایطی کنترل کرد که علاوه بر دامدار، مصرف‌کننده هم ‌توان خرید محصولات پروتئینی را داشته باشد.
 کیان پور افزود: دولت باید به عنوان ضربه‌گیری مطمئن مانع رسیدن موج گرانی کالای اساسی و غذایی به شهروندان شود.
به گزارش خانه ملت عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص برای مشخص شدن عوامل گرانی گوشت در دستورکار مجلس قرار بگیرد، یادآور شد: حذف پروتئین برای عاملی همچون گرانی از طبقات متوسط جامعه نگران‌کننده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا