یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد بر ضرورت برخورد با قانون‌شکنان از سوی قوه قضائیه تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل مهر، حجت‌الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: امام علی (ع) می‌فرماید آن‌کس که مالک شهوت خود باشد و بر شهوت خود غالب باشد و بتواند آن را کنترل کند باتقوا است.
راه تقابل با آمریکا وحدت داخلی است
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سالگرد افشای توطئه کودتای آمریکا در سال ۵۹ در ایران عنوان کرد: این توطئه قرار بود که در پادگان شهید نوژه رخ دهد که اراده الهی ملت مانع از اجرای آن شد و خداوند به‌واسطه عنایت به انقلاب اسلامی ایران این توطئه را برطرف کرد.
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه سالگرد این کودتا هم‌زمان با آغاز تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده است افزود: در این رابطه باید گذشته ایران اسلامی را بازخوانی کنیم و به گذشته ننگین آمریکا به‌عنوان شیطان بزرگ علیه ملت ایران را به یاد داشته باشیم.
حجت‌الاسلام متقی نیا با بیان اینکه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری علاج صحیح در تقابل با توطئه آمریکا استحکام و وحدت داخلی است تصریح کرد: آمریکا از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر چه در توان داشته علیه ایران به کار گرفته است.
وی با اشاره به حمله آمریکا به عراق بیان داشت: هدف این حمله ایران و کنترل قدرت ایران در منطقه بود که البته نتیجه آن ظهور داعش و اشغال یک‌سوم کشور عراق بود چراکه همواره ایران از قدرت منطقه‌ای خود استفاده کرده به‌طوری‌که طی هفته گذشته موصل که از سوی دست‌نشانده‌های آمریکا اشغال‌شده بوده آزاد شد.
قانون عفاف و حجاب اجرا شود
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب بیان داشت: سالگرد قیام مردم ایران در حرم امام رضا (ع) به خاطر موضوع کشف حجاب به‌عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.
حجت‌الاسلام متقی نیا با بیان این که بی‌حجابی و بدحجابی همه سرنشینان یک قایق را غرق می‌کند و معنویت جامعه را از بین می‌برد ادامه داد: بی‌حجابی و بدحجابی موجب پاشیده شدن نظام خانواده، افزایش طلاق، مشکلات جنسی و روحی و ... می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت اجرای قانون عفاف و حجاب که مصوب سال ۸۴ بوده تأکید کرد.
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان قوه قضائیه گفت: ایشان در این دیدار تأکید داشتند که انتظار می‌رود که دولت، ملت و همچنین قوه قضائیه امربه‌معروف و نهی از منکر را در کشور احیا کنند.
ضرورت برخورد قوه قضائیه با قانون‌شکنان
حجت‌الاسلام متقی نیا حمایت از حقوق و آزادی‌های مشروع مردم، برخورد جدی با قانون‌شکنان، تقویت دیوان عدالت اداری، تلاش برای سالم‌سازی درونی قوه قضائیه، ارائه آموزش‌های آشنایی مردم با حقوق خود را از دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت اجرای فرهنگ مالیاتی تصریح کرد: در این رابطه باید زمینه برای تحقق عدالت مالیاتی در کشور فراهم شود.
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد عدالت مالیاتی را از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: تکلیف شرعی و قانونی پرداخت مالیات و عدالت مالیاتی است.
حجت‌الاسلام متقی نیا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه بیان داشت: در این رابطه باید آگاه‌سازی و مصونیت سازی لازم در بین جوانان و مردم صورت گیرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا