یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: پروژه بوستان شاپوری آینده گردشگری خرم‌آباد را قطعاً تضمین می‌کند و در صورتی که نیمه‌کاره رها شود ممکن است شهرداری در آینده اعتبار لازم را برای تکمیل پروژه نداشته باشد و در نتیجه عقیم بماند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، یحیی عیدی بیرانوند در جلسه بررسی روند پروژه بوستان شاپوری که به ریاست استاندار لرستان و با حضور معاونت عمرانی استانداری، شهردار خرم‌آباد و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با اشاره به مزایای بی‌نظیر پروژه بوستان شاپوری گفت: این بوستان یک پارک معمولی نیست چرا که در این مجموعه اثر تاریخی مهمی قرار دارد، اخیراً سفیر سوئد نیز در سفر خود به استان لرستان گفت: از جانب من به مردم خرم‌آباد به دلیل داشتن این اثر تاریخی تبریک بگویید.
وی ادامه داد: این پروژه آینده گردشگری خرم‌آباد را قطعاً تضمین می‌کند و در صورتی که نیمه‌کاره رها شود ممکن است شهرداری در آینده اعتبار لازم را برای تکمیل پروژه نداشته باشد و در نتیجه عقیم بماند.
یحیی عیدی بیرانوند مساحت کل پروژه را 37 هکتار عنوان کرد و افزود: فاز اول پروژه بوستان شاپوری در قالب 17 هکتار به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، برای تملک 17 هکتار فاز نخست پروژه بوستان شاپوری معادل 20 میلیارد تومان هزینه شده است و این در حالی است که برای اجرای فاز دوم نیز باید تملک صورت بگیرد.
وی با تاکید بر لزوم همکاری سایر دستگاه‌ها برای تسریع در روند تکمیل این پروژه مهم تصریح کرد: پروژه پارک شاپوری یکی از پروژه‌های عالی در مرکز استان است که نیاز است دستگاه‌های مختلف نیز برای اجرایی شدن این پروژه همکاری کنند.
شهردار خرم‌آباد در توضیح بیشتر همکاری‌های مورد انتظار خاطرنشان کرد: نیاز است با تدبیر اداره برق روشنایی پارک شکل مناسبی داشته باشد و آب منطقه‌ای لایروبی منطقه را انجام داده و شرکت آبفا سیستم انتقال آب را تکمیل و فاضلاب را به دور دست انتقال دهد.
وی ادامه داد: از سازمان پایانه‌ها انتظار می‌رود در زمینه تهیه ماشین‌آلات موردنیاز همکاری لازم را انجام داده همچنین اداره راه و شهرسازی نسبت به تکمیل دیواره توری ضلع غربی و اداره اوقاف در راستای تکمیل مسجد اقدامات لازم را انجامد هند.
شهردار خرم‌آباد در پایان اظهار کرد: برای اجرای فضای سبز پروژه درخت، گل و گیاه تهیه شده است همچنین کافی‌شاپ پارک نیز به‌زودی تکمیل می‌شود.

 

دیدگاه‌ها  

#1 شهروندفرهنگی ازگلدشت 1396-04-14 23:34
آیاسه سال است که بعنوان دروغین ساخت زیرگذرگلدشت راه رابه روی این مردم فرهنگی ومحروم گلدشت وکاسب های بیکارشده ازساخت پروژه شماکارعمرانی بشمارنمیرودنفری ن ماهمیشه به آن کسانی باشدکه این سه راه رانمیسازند
نقل قول کردن
#2 سپهر 1396-04-15 00:17
پارک شاپوری با وضعیتی که الآن داره نمیتونه هیچ تاثیر مثبتی در توسعه گردشگری خرم آباد داشته باشه.قرار بود فاز اول این پروژه تا پایان سال95به بهره برداری برسه که نشد.حالا هم ورودی پارک شاپوری روی تخته سنگ نوشتن پروژه بزرگ شاپوری در مرداد1396به بهره برداری میرسه!والا هرجور حساب کنیم امکان نداره با این روند کند و لاک پشتی تا یک ماه دیگه تکمیل بشه.در خوشبینانه ترین حالت حداقل چهار پنج ماه طول میکشه.مگر اینکه پروژه سه شیفته شبانه روزی فعال باشه،تنها در چنین حالتی شاید تا پایان مرداد تکمیل بشه.
نقل قول کردن
#3 احمد 1396-04-15 07:54
آقاي شهردار تشكر اين پروژه ها را مردم مي بينند و آيندگان قضاوت مي كنند . واقعا زيباست
نقل قول کردن
#4 سردار 1396-04-15 08:02
گل و درخت های زیبا استفاده کنید نه همش کاج . از بید و نخل استفاده کنید . برای پارک محوطه سازی انجام بدید و ورودی بگیرید . مردم برای دیدن اثر تاریخی باید هزینه ای پرداخت کنند .
نقل قول کردن
#5 حمید ت 1396-04-15 22:40
اون عکسیکه از پارک شاپوری با پهباد گرفتن ، ترمینال بزرگ خرم آباد رو‌ نشون میده واقعا چرا حواشی تو شهر ما اینقدر زیاده که او طرح با اون همه وسعت ، عقیم موند
نقل قول کردن
#6 شهروند 1396-04-15 23:12
جناب آقاي شهردار؛ قبل از اينكه آينده گردشگري رو تضمين نماييد به فكر سلامت و رفاه حال شهروندان باشيد و روزانه به وضعيت نظافت سطح خيابان ها، كوچه ها، جوي ها ،سطل هاي زباله ، نحوه چيدمان مغازه ها و مسدود نمودن رفت و آمد عابران پياده ، بنرهاي تبليغاتي قرار داده شده در كنار خيابان توسط مغازه داران و ايجاد مزاحمت براي خودروها و چهره زشت و زننده شهر ( روستاي بزرگ ) باشيد چرا كه گردشگر مدت زمان اندكي را در مناطق گردشگري به زعم شما سپري خواهد نمود بنابراين قبل از هر كاري به فكر كارهاي زير بنايي باشيد
نقل قول کردن
#7 سپهر 1396-04-16 00:47
به نقل از حمید ت:
اون عکسیکه از پارک شاپوری با پهباد گرفتن ، ترمینال بزرگ خرم آباد رو‌ نشون میده واقعا چرا حواشی تو شهر ما اینقدر زیاده که او طرح با اون همه وسعت ، عقیم موند

البته میشه از یک زاویه دیگه هم به این عکس نگاه کرد.اینکه نشون میده دریاچه شاپوری میتونست خیلی بزرگتر از اینی که الآن هست طراحی بشه.مسوولان لرستان در دو سال گذشته بارها قول داده بودن این دریاچه حداقل یک هکتار وسیعتر از دریاچه کیو باشه اما در روز روشن بدقولی کردن!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا