یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت کشور در خصوص تصویر منتشر شده در پرتال وزارت کشور که محل دقیق مرز بین چند استان در آن رعایت نشده است گفت: برنامه‌ای برای تغییر خطوط مرزی استان‌ها در وزارت کشور وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "سید سلمان سامانی" روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خرم‌آباد تصریح کرد: در بخش‌های مختلف پرتال وزارت کشور، نقشه کامل و دقیق تقسیمات کشوری وجود داشته و دارد و آنچه مورد ایراد واقع‌شده اساساً کارکرد نقشه نداشته است، این تصویر فقط لینک دسترسی به پرتال استانداری‌ها را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و ایراد آن نیز به‌محض اطلاع اصلاح شده است.
وی افزود: به‌جز این مورد که اشکال فنی در طراحی سایت بوده، بقیه نقشه‌هایی که در برخی کانال‌های استانی منتشرشده اساساً مربوط به پرتال وزارت کشور نبوده است.
سامانی با تأکید بر این که در وزارت کشور هیچ‌گونه برنامه‌ای برای تغییر خطوط مرزی در این استان‌ها وجود ندارد افزود: حساسیت کانال‌ها و رسانه‌های محلی به این‌گونه موضوع‌ها قابل‌درک و حتی قابل‌تقدیر است، لکن به شرط اینکه پیگیری‌ها مبتنی بر روش صحیح و خارج از مسیر تحریک احساسات عمومی مردم مناطق باشد.
سخنگوی وزارت کشور در ادامه افزود: وقتی تصریحاً مقامات سیاسی استان تأکید کردند که هیچ تغییری در تقسیمات و مرزهای این استان‌ها اتفاق نیفتاده، ادامه دادن غیر سازنده موضوع، چندان کمکی به حل مسائل نمی‌کند.
سامانی در پایان گفت: من مجدداً به همه عزیزانی که استنباط کردند جابه‌جایی در تقسیمات استان آن‌ها ایجاد شده است، اطمینان می‌دهم که نه‌تنها هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته، بلکه هیچ برنامه‌ای هم در این راستا وجود ندارد.
شایعاتی مبنی بر انتزاع بخشی از خاک استان لرستان و الحاق آن به استان اصفهان طی روزهای اخیر در فضای مجازی منتشرشده بود که مسئولان استانی آن را تکذیب کرده بودند.

دیدگاه‌ها  

#1 سردار 1396-04-14 21:59
حق هم ندارند نقشه استان ها رو تغییر بدهند . کوتاه فکری است که بعضی ها فکر میکنند بروجرد استان تشکیل دهد پیشرفت میکند . نخیر . اینجور لقمه کوچکتری میشیم برای استان های خدادار .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا